Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei.. Jeg fikk en liten pike for seks uker siden. Måtte ikke sy eller andre ubehageligheter. er det nødvendig av meg å dra til lege på kontroll?? Har egentlig time i morgen, men jenta mi på to er blitt syk å kommer meg dermed ikke dit.. Jeg bor laaaaaangt ifra legen og har mest lyst til å bare skippe hele greia.
❤lille stjerne❤ Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Det er en frivillig sak, så du må jo ikke. Men det er vel lurt for din egen skyld å ta en sjekk. Kroppen har jo vært igjen en hel del og en liten sjekk av at alt er i orden skader ikke? Du får sikkert flyttet timen din til en annen dag. ; )
nøffemamma Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg var på seksukers kontroll her om dagen.Lege sjekker om du kniper bra, og om livmor har trukket seg sammen+ pluss at du får evt resept på prevensjon. Tror det er obligatorisk, og har ikke noe å si om du ikke har sydd...Det er bare en av mange ting de sjekker...Jeg synes det var godt å få sjekket undelivet etter fødsel, godt å vite at alt er ok )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå