aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Har ikke vært plaget med det frem til nå..Er 6+6 i dag. Hadde endel akkurat rundt IKM, men i går kveld, natt og i dag har jeg hatt en irriterende konstant murring i korsryggen..Har ikke blødninger eller noe, men synes det er litt guffent likevel..Noen andre som har det slik?
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hei! Jeg har hatt mensmurringer siden før testen slo ut.. Det er i perioder da, ikke hele dagen, men flere ganger om dagen... Det er helt normalt. Det er fordi livmora strekker seg... :-)
LabbogLine Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Hei! Jeg har hatt mensmurringer som kommer og går i 2 uker nå (er 6+3 idag) Gynekologen min sa det er helt normalt, er bare livmoren som strekker seg ut for å gi plass til barnet:) Så lenge du ikke får sterke smerter og/eller blødning så er det nok helt normalt og ingenting å bekymre seg for:)
Lillepusen-78 Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg har hatt det i perioder i hele svangerskapet... Er 17+2 i dag... :-)
aug-mamma ble novembermamma! Skrevet 11. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. april 2008 Det var godt å høre:-) Her sitter det mest i korsryggen, kjenner det mest på kveld og morgen når jeg våkner.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #6 Skrevet 11. april 2008 jeg hadde bare mensmurring i di første ukene... har ikke dette nå.. er 10+6 i dag:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå