Gå til innhold

barnepark-hvordan fungerer det???

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som vet???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

park er bare noen timer om dagen.. og de er veldig mye ute.. de kan ha et lite sted å gå inn i noen tilfeller men som regel er de ute

Skrevet

jammen er det noe man søker de inn i??? står veldig lite info om det.

Skrevet

og hva koster det???

Skrevet

Det er hvertfall ikke bare å møte opp i parken når du vil komme:-) Her er alle parker lagt ned nå, men jeg ville tatt kontakt med kommunen og spurt dem hvordan det fungerer. Tror grunnen til at parkene har blitt nedlagt her er at det er få som ønsker park, så regner med at alle i prinsippet får plass.

Skrevet

Prisen varierer nok fra park til park, men kommunen din har nok svaret på det også

Skrevet

Sønnen min går i park. Dagen legges opp omtrent slik:

Leverer klokken ti. De er ute og leker til klokken halv tolv, da går de inn og spiser, synger og koser seg. Etterpå går de ut igjen. Vi henter ham klokken to. Hvis det er kaldere enn minus ti grader, leverer vi ikke før etter klokken elleve. Han trives veldig godt, og jeg er veldig fornøyd med personalet. Det er to damer, og 20 barn. Jeg var litt skeptisk i begynnelsen, men de klarer faktisk å ta seg av alle barna og gi dem trøst osv om de trenger det.

Skrevet

Vi ringte bare til parken og snakket med dem, ikke nødvendig med noe søknad. Prisen ligger på mellom 800 og 1500 kroner.

Vi betaler 1500, og da har de litt ekstra penger hver mnd til varm mat, frukt etc innimellom.

Skrevet

mister man kontant støtten??

Skrevet

hæ?

Skrevet

Eg leste et skriv på HS om en barnepark, og der stod det at man ikke mistet kontantstøtten om man hadde barnet sitt der, så da bør vel det gjelde alle barneparker....?

Skrevet

oki.. kanskje vært og høre om han kan begynne der da.. ettersom vi ikke har fått barnehageplass, så trenger en gutt på to år stimulering fra andre enn familien..

Skrevet

Er barneparker fra 3år?? Eller er det 2år??

Skrevet

2 år sto det

Skrevet

får håpe det da:) Var inne på nettsida til kommunen her, da sto d 3:(

Skrevet

på bergen kommune sto det 2 år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...