Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei dere med erfaring! Synes det er litt vanskelig å vite hvor mye jeg skal kle på babyen min på tre uker når han ligger i vogna. Er så ujevn temperatur for tida, mye regnog fuktig men egentlig ikke så veldig kaldt (bor i Oslo). Blir fort varmt eller klamt, særlig hvis jeg går inn i butikker e.l. Han har alltid ull innerst, men er usikker på hva jeg skal ha ytterst. Hva gjør dere? Og bruker dere fremdeles dun/lammepose eller har dere gått over til dyne/teppe i vogna nå? Har lammeskinn nederst i vogna som han er veldig glad i å ligge på.... Men hvor mye mer? Blir glad for svar
CB-BabyBoy Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Lillegutt her er har kun på body, bukse og lue. Noe mer enn det og det koker oppi der. Har en odenwalder lammy pose; dvs en dun thermo pose med skinn oppi, så den er mer enn varm nok. Bruker aldri teppe over åpningen, ser ikke poenget egentlig. Når det gjelder dyne så tenker jeg det er best at det blir litt varmere, kan heller ta ut skinnet om det blir for varmt.
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Akkurat det samme som CB-BabyBoy!Body, strømpebukse eller bukse, lue og odenwälder posen!Tror jeg skal ta ut posen snart for den er fryktelig varm!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Lillegutt har bare på seg sokker bukse,body og genser.Så ligger han i ull pose. Han er ekstremt varmblodig så han kan snart ligge naken.....;=)
Histepist Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Vi har på body, bukse, flisjakke og ull lue. Så ligger han på lammeskin innpakket i et teppe og med et ullteppe oppå der og trekket til vogna på toppen. Da er han god og varm. Blir alt for varmt med ullpse nå (for min på 7 uker iallefal)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Nå er jo jenta mi litt større (3 mnd), men hun har på seg: Hun ligger på lammeskinn. Tynn ullbody og ullstrømpebukse (enten janus eller peanuts) Hjemmestrikka ullsokker Ei tynn bomullslue Så har hun hjemmestrikka "nøstebarn" teppe. Så er det termodyne og vogntrekk. Når det er under minus bruker vi kun ull innert på kroppen, tynn ull-lue og voksipose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå