Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Det er det ultimate i alderstester: jeg satt hos frisøren i går (ahhh, velsigna!) og leste smuss, og der i et dameblad var det en gjeng menn som fortalte hvem de ville ha sex med av kjendisene. Og overraskende mange svarte Fergie? Jeg syntes jo det var relativt påfallende at ex-hertuginnen av York var et sånt sexdyr, helt til det demret at det nå er en anne Fergie "man" liksom er på kjælenavnbasis med, ikke hennes rødhårete eksellense...
KaMa Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hehe.. Det vitner om alder. Jeg tenkte også automatisk på den første Fergien.. Forresten, jeg ombestemmer meg. Det er ikke alder, men musikkpreferanser.
Dronningen! Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 ekke lett når man ikke får med seg alt... Jenta er sikkert pen hun altså men en så utrolig hjernedød tekst! [Verse 1 - Fergie] Fergalicious definition make them boys go loco They want my treasure so they get their pleasures from my photo. You could see me, you can't squeeze me. I ain't easy, I ain't sleazy. I got reasons why I tease 'em. Boys just come and go like seasons. [Hook 1] Fergalicious (so delicious) But I ain't promiscuous. And if you was suspicious, All that shit is fictitious. I blow kisses (mmmwwahhh) That puts them boys on rock, rock. And they be lining down the block just to watch what I got (four, tres, two, uno) [Chorus] So delicious (it's hot, hot) So delicious (I put them boys on rock, rock) So delicious (they wanna taste of what I got) I'm Fergalicious (t-t-t-t-t-tasty, tasty) Kan jo faktisk hende at vår rødhårede Fergie er et sexdyr...
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Antakelig mye det også, men hun er ikke av de verste, da. Har ellers en Green Day-maraton gående på godt volum her nå, det er oppbyggelig!
Ikkelektuell Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Selv klikket jeg meg inn på denne tråden fordi jeg var litt forundret over at du var så opptatt av musikk-Fergie at du tilegnet henne en hel tråd. Hehe. Det tok ca to millisekunder før jeg husket at det er en redhead-Fergie, men likevel.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Du er bare barnet, Bærkorg, mens jeg sydde Diana-bluse i åttende klasse på håndarbeiden. Hm, du kjenner kanskje ikke Diana-bluser heller...
KaMa Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Uff.. Der fikk jeg litt grøsninger. Jeg endte opp med å kjøpe plater i stedet for bøker i går.. Anbefaler på det varmeste The clientele. Det har jeg egentlig gjort før, men gjør det gjerne igjen. Det er balsam for øregangene..
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Det skulle jeg hatt mye penger for å synge. Men det får hun jo..
Ikkelektuell Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Nei, men det aner meg at det er noe lyserosa fra åttitallet med usannsynlig poofy ermer.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Det vesentlige er at den har rysjekrage og stor sløye av påsydde sløyfebånd under haka... Hvis du hadde sett meg nå ville du forstått at det er lenge siden, ja...
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Don't wanna be an American idiot. Don't want a nation under the new media. And can you hear the sound of hysteria? The subliminal mindfuck America. Welcome to a new kind of tension. All across the alien nation. Everything isn't meant to be okay. Television dreams of tomorrow. We're not the ones who're meant to follow. Well that's enough to argue. Well maybe I'm the faggot America. I'm not a part of a redneck agenda. Now everybody do the propaganda. And sing along in the age of paranoia. Welcome to a new kind of tension. All across the alien nation. Everything isn't meant to be okay. Television dreams of tomorrow. We're not the ones who're meant to follow. Well that's enough to argue. Don't wanna be an American idiot. One nation controlled by the media. Information nation of hysteria. It's going out to idiot America. Welcome to a new kind of tension. All across the alien nation. Everything isn't meant to be okay. Television dreams of tomorrow. We're not the ones who're meant to follow. Hvis man først skal synge noe, mener jeg...
Dronningen! Skrevet 10. april 2008 #12 Skrevet 10. april 2008 Ikke lyserosa... De var hvite med blondekanten helt opp i ørene, helst blonder på knappestolpen og rundt armene også. Nice!
Ikkelektuell Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 Aha, sånne, ja! Litt á la Prince, bare litt mer diskret (om det er et ord som kan brukes om slike bluser), kanskje? Ellers ser jeg også for meg Annie Lennox i en slik, men det kan være fordi jeg bare synes hun er en sånn "skjorte med høy krage"-type.
Lektor Doppler med tillegg Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 Annie var jo mannen i Eurythmix, og gikk i langt mer maskuline klær enn hva hennes makker David gjorde. Henne har du aldri sett i dianabluse, han derimot..
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 Født i 1920 burde du jo ha oversikten?
Gjest Skrevet 10. april 2008 #17 Skrevet 10. april 2008 God alderstest ja, med nedslående resultat... *suk Jeg kjenner jeg trenger en fysisk overhaling....og legg i det hva du vil, så¨lenge du skjønner at sluttresultatet skal være å få meg til å føle meg en smule mer attraktiv enn det jeg gjør just i denne stund. *Mentalt bilde av gammel røy i typisk husmorhabitt*
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 Så du er også HVPU - Hjemmeværende med pussig utseende? Hva blir det til med det nicket, forresten? Jeg foreslår Nicko McBrain, det høres dritkult ut og er i tillegg trommisen i Iron Maiden hvilket også er kult. Jeg skulle gitt mye for å hete McBrain.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #19 Skrevet 10. april 2008 Har ikke helt funnet det rette enda. Derimot kom jeg på noe som jeg vurderte å sende inn til Siri som nytt navneforslag for DIB, da jeg drev å lette etter en gammel, god kjenning i bokhylla mi: "A Confederacy of Dunces". Hva synes du om det?
Syrin84 Skrevet 10. april 2008 #20 Skrevet 10. april 2008 synge fergie er nærmere 40 år.. så hun går snart ut på dato.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #21 Skrevet 10. april 2008 Strålende forslag, hehe - kul bok også, hvis det er den samme jeg tenker på... hva heter forfatteren igjen?
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #22 Skrevet 10. april 2008 Hva i satans innerste tarmslyng skal det der bety?
Gjest Skrevet 10. april 2008 #23 Skrevet 10. april 2008 Ikke helt sikker på fornavnet, mener det er John O'Toole. Det begynner å bli noen år siden jeg leste den, og var litt i det humøret, men foreløpig har jeg ikke funnet den.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #24 Skrevet 10. april 2008 JA, stemmer, John Kennedy Toole! Feit raring som bor med alkismor, ikkesant?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå