tøfflus Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Og har dere vært fornøyde? Hvor lenge regner dere med å kunne bruke den? Vår ble ødelagt og jeg har derfor levert den inn til butikken. Men vil da se etter en annen pose, siden det var så mye tull med de vi hadde. Og da er det jammen godt å ha dere erfarne mammaer å spørre til råds!! Takk for hjelp!!!
3 små!:) Gutt, gutt og jente! Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Vi har en skinnpose som er over 50 år gammel!! Den er kjempegod og varm og vi bruker den enda. Kommer nok til å bruke den en stund til framover ettersom det fortsatt er litt skarp luft ute, selv om temperaturen kan være opp mot 10 grader... Veldig fornøyd med den og den holder enda, selv om den er over 50 år gammel:)
baby 07.02. Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Jeg sverger til voksi pose. Brukte det til min elste sønn som nå er 11 år. Og nå til minstemann 2 mnd. Helt geniale poser. Jeg brukte den så lenge han brukte vonga.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg slår et slag for Odenwälder dunposer - helt utrolig bra! Jeg synes alltid voksiposene ser så klumpete og kompakte og store ut (men nå har jeg ikke prøvd selv da!).. Odenwälderposen jeg har er utrolig lett, enkel å komprimere sammen dersom det er dårlig plass (som i mykbager feks), lett å lukke med bare en glidelås.. bare å hive i vaskemaskin og tørketrommel, og kjempegod og varm, brettes lett ut til et teppe som baby kan ligge på... Det var dagens reklame
Linnea&Julie Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Jeg har brukt voksiposen og har vært veldig fornøyd med den! Hun elsker og bli tullet godt inn i posen:) Men nå har ikke jeg prøvd noen andre da! Voksien er jo litt stor, så den passer kanskje best i større vogner!? Jeg har emmaljunga edge duo, den bagen er jo stor, og posen ligger fint i den
Snuppa_00:13 og Gutt_16:28 Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 jeg har simos termopose og er storfornøyd med den
Labambie Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Voksiposen her.. Pakket den ned for en måned siden omtrent,da synes jeg det ble for varmt til den. Men synes den er genial,den vokser jo med barnet..
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Voksi. Får sommerdyne til de også. Genial.
askeladda Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Har en lammeskinnspose, veit ikke merket. Den er god og varm, er fornøyd.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå