Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Er det barnehagen som skal ha det eller kommunen? Fikk brevet fra barnehagen - og dette er forresten en privat familiebarnehage.
Nenya^juni2010 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Det skal stå på svarslippen! Her sendte vi det til kommunen iallefall..
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Vi skulle sende svaret i retur til barnehagen.. så er visst forskjellig. Ring bhg å spør...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå