Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Stikker innom fra 3tri siden her er mer aktivitet.

 

I går gikk slimproppen, og i dag har dopapiret vært rosa når jeg tørker meg, som ved begynnende mens. Nå kommer det mer rosa slim.

 

10 dager til termin.

 

Er det slik det skal være? Noen av dere som hadde det slik før dere fødte?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde d slik når fødselen var i gang. Men det var mye slim og blod

Skrevet

slimproppen min var helt blank og gikk dagen før, begynte med en kraftig rie og deretter blod når jeg tørket meg...så mer enn det kan ikke jeg hjelpe med ihvertfall..:)

Skrevet

jeg hadde det slik:)

slimproppen gikk en onsdag, og på lørdag kom det rosa slim. riene kom samme dagen.

Skrevet

har hatt litt mer rosa slim utover dagen, og kanskje noen kynnere. kjenner de ikke annet enn når jeg holder på magen og den blir hard.

 

får vel bare vente og se, kan egentlig ikke vente noen fødsel før termin...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...