jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Har sett litt på Maxi Cosi Cabriofix m Easyfix, men har ikke bestemt meg ennå. Hadde vært supert om andre vil dele erfaringer, eller komme med nye tips om andre gode og sikre bilstoler. På forhånd tusen takk! :-) (Har søkt litt rundt omkring, men blir liksom ikke klokere..)
Hilde_85 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg blir kjempeforvirra sjøl når det kommer til sånne ting. Men heldigvis er sambo veldig flink til å sette seg inn i sikkerhet men samtidig brukervenlighet. Så vi har valgt at vi skal kjøpe acta graco sete http://www.biteringen.no/produkter/bilseter/aktagracogro_nyfodt-13kg/
Niem og Patrick Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Sniker fra dib Vi har Acta Graco autobaby med base til lillegutt, og er kjempefornøyd! Det er et lett og stabilt sete, med flere innlegg i, så det passer lenge. Vil absolutt anbefale base, så slipper du å klure med bilbelte hver gang man skal ut og inn i bilen
Mamsen87 :) Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 vi har også hatt acta graco med base til gutten vår:) kjempegodt sete!
jente2008+septemberbaby2011 Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 Hei! :-) Ja, har forstått det slik at base er veldig bra, så det skal jeg gå for! Får håpe utvalget i butikken er OK, vet ikke helt hvordan det funker å eventuelt bestille bilstol fra nett? Hvis det går an.. Helt idiotisk grønn på dette jeg, men søker og snuser videre her ;-)
Stjerna81*Amalie i magen Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Hei, Recaro har kommet med nyfødt stol.. 0-13 kg, fått best i test på sikkerhet i en eventuelt krasj. Fåes kjøpt med base, den kommer vi til og gå for. Klem!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå