Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag er ikke den beste dagen gitt..

Har drømt om kvalme og oppkast i natt.

Diarè på morgenen pluss oppkast.. Følte at det hjalp

å kaste opp. Men spiste en skive og er helt på trynet kvalm etter

det..

Kastet opp igjen nå. Er dette normalt?! Ikek lett å skjule på jobb!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei hei...

Velkommen i klubben. Jeg vet ikke hvor langt jeg er på vei,men de siste 3-4 ukene har jeg vært uggen og kvalm og spydd veldig mye til alle døgnets tider. Har sagt det på jobb fordi jeg ikke orker å lyge eller være på topp når jeg absolutt ikke er det. Har ingen gode råd utenom å prøve å småspise når du kjenne at kvalmen kommer. Det har hjulpet meg litt. Gleder meg til den dagen jeg ikke er kvalm og kan glede meg skikkelig over at jeg er gravid. Lykke til videre.

Skrevet

Heisann....

Kastet opp hver dag (flere ganger til dagen) i 5uker.... Men jeg fikk heldigvis i meg mat mellom turene, så det gikk bra....

Men det var slik det kom frem på jobb hos meg, for di trodde jeg hadde omgangssyke, og ville sende meg hjem. Da måtte jeg jo bare si det som det var, at det ikke var smittsomt... Hehe!!

Men nå er jeg 10+2 idag, og kvalmen har vært holdt seg borte i 1uke, så satser på at det værste er over nå...

Hvor langt er du på vei??

I forhold til at du har diare, det skal du nesten bare være glad for, for etter hva jeg hart forstått på mange så blir det stikk motsatt, og det vill jeg si er mye verre.... Hehe!!

Lykke til med spiren =)

Skrevet

Ja, har det akkurat slik du beskriver..Tror det er mange som har det slik..Jeg måtte få en sykemelding, og det hjalp. Ble litt bedre når jeg kan gå å legge meg etter alt jeg spiser..

Skrevet

Det er så kjedelig når det kommer kastet over en.

Jeg har gitt beskjed til lederen på jobben, men ikke til de

jeg jobber med foreløpig. Prøver å være diskre! ;-)

Alle sier det går så mye omgangssyke, så blir jo så usikker siden det er første dag med oppkast og diare idag!

Jeg er bare i 6 svangerskaps uke.. Ikke akkurat langt på vei enda.. Men har kjent små kvalmen i flere uker.!

Og i dag er jeg trøtt også .... zZZZzzZ...

Tusen takk for svar, hjelper en med å holde ut;-)

Skrevet

Jeg er jo bekymret for åikke spise nok.

Jeg er bevisst på kostholdet og vil jo gjerne få i meg nok mat.!

Håper bare det stabiliserer seg.

Kvalmen gir seg når jeg kaster opp og kommer tilbake når jeg har spist.

Så kaster opp alt og får vondt i hodet.! Vurdere å ringe legen min...

SYns synd på meg selv (og alle dere andre i samme kjipe situasjon) idag! ;-)

Skrevet

Våknet grytidlig i dag å var i fin form, men etter en stund kjente jeg at formen ikke var så bra som jeg trodde:-p

først diare så oppkast, første gangen for meg, bare vært veldig kvalm på kveldene før. Trudde først det va omgangs syken, men fikk i meg mat å da gikk d heldigvis over..

virker som det desverre e normalt ja:-)

Skrevet

Det er kjipt at det er normalt, men er jo godt at det er det;-)

Men det er pyton. Føler at jeg blir mer kvalm av å spise. Men får bare prøve meg litt forsiktig frem, ikke så lett på jobb;-) Passe på så ikke

alle legger merke til alt.!

Skrevet

kan jo være hyperemesis da, om dere er uheldige da.. det viktigste er å få i seg væske, og du kan jo ta en prat med legen? for å sjekke at du har væskebalansen i orden :-)

men er det mange som pleier å ha diare da? pleier ikke de fleste å "bare" kaste opp??

Skrevet

Jeg har også vært kjempe kvalm i noen dager nå men jeg fant ut at jeg ikke måtte bli sulten også suger jeg konstant på lakerol lakris. Det hjelper som bare det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...