FrøkenJ Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hei hei.. Trodde jeg var gravid i 8 uke,da jeg var hos UL,men var veldig usikker på grunn av uregemessig mens. Jordmoren sa da at hun ikke kunne finne noe foster,og at jeg mest sannsynlig var tidlig på vei. Noen som vet hvor langt man kan være på vei før man ser noe på UL??? Hadde symptom og tegn på graviditet allerede 2-3 uker før jeg var på UL.
scoobydo Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 hei... man ser hjertet slå i uke seks... så etter uke fem tror jeg man ser noe i livmoren?!
NuttaMi*med 3 små:) Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Hei jeg opplevde akkurat det samme for noen uker siden. Tok da blodprøver for å måle stigning i hcg og fikk ny UL 5 dager etter. Stigningen var flott og etter litt leting fant han et bankende hjerte. da mente han jeg var ca 6uker på vei. Så ingenting 5 dager før. Håper det går sånn for deg og, lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå