mastermind Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Slimproppen gikk i går (ingen tvil!), og i dag har dopapiret blitt svakt rosa, som ved starten på mens. Etterhvert kommer det litt mer slim som er rosa. Har 10 dager til termin. Er det slik det skal vere? Andre med erfaringer?
oktoberlykkelig "fødeklar" Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Venter nr 4, og er bare på "besøk" fra 2. tri. Har du kynnere eller rier? Hørest ut for meg som om du begynner å få åpning. Har iallefall vert sånn med meg tidligere. Blodblandet slim under åpningstiden.
mastermind Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 ingenting ellers. hadde en del stikninger i går, og noen dager før. har da kjentes ut som om ting var i ferd med å mykne eller strekke seg.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg er førstegangs og har null peiling på dette, annet enn det jeg har lest/hørt fra andre. Jeg har lest/hørt at det er helt normalt med litt blodblandet slim etter at slimproppen har gått. Du kan allikevel gå i flere uker før fødselen begynner... Men nå som slimproppen har gått, skal du ikke bade i offentlige basseng.. Og siden den har gått, vet du at nå er det ikke lenge igjen til du får hilse ordentlig på babyen din =) Åh, som jeg gleder meg til jeg skal få møte dette vesenet ansikt til ansikt! =) Dersom du lurer på noe eller er bekymret for ett eller annet, er det bare å ta en telefon til føden. De er som regel veldig behjelpelige =) Masse lykke til!!
oktoberlykkelig "fødeklar" Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 ring føden å spør der du. Har du blodblandet slim er det typisk tegn på opning. På føden kan de svare deg bedre enn meg. Kanskje de vil ha deg inn for en sjekk?
mastermind Skrevet 10. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2008 jeg får se de an utover dagen. er ikke så bekymret, er lite som kommer så ikke noe farlig, lurer bare på om og hva osv.... vi lurer jo på alt for tiden. gleder meg veldig, men er innstilt på å gå over tiden. nå aner jeg et håp om at det blir før. se litt utover dagen hvordan det går, så kan jeg evt ringe jordmora og høre med henne. har iallefall en del jeg må gjøre før jeg kan føde... er vel bare å sette igang viss det skulle skje noe de neste dagene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå