Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hurra for meg! Litt rart å plutselig ikke være i 20-åra lenger, men det er vel som de sier, man er ikke eldre enn man føler seg..?! Uff, høres så innmari voksent ut med 30! Husker da jeg var liten... De som var 30, var jo GAMLE!! Hihi ) Føler meg ikke sååå gammal da...
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Vi over 30 er da ungfoler enda vel?? Gratulerer med dagen!!! Og velkommen til 30 åra :-)
Mille** Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Gratulerer med dagen og velkommen etter. Kjenner meg igjen i det du sier. ;o)
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Takk, takk! Føler meg som sagt ikke gammel... Er bare litt rart!
Gjest Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Gratulerer så mye! :-) Sjønner deg faktisk, er 2,5 år til jeg passerer 30 selv og synes det er utrolig artå tenke på, da er man jo liksom voksen da...som om ikke det å gifte seg og få tre barn gjør en voksen da, hehe...
Gjest Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Gratulerer med dagen da gamla hehe:o) Neida jeg kommer etter om bare et år ugh:o)
meg & to små vampyrer Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Gratulerer! Det er vel fint å bli 30 vel?
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 10. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2008 Takk! Joda, er ikke no farlig, men litt rart bare... Har alltid syns at det virker så innmari voksent å være i 30-åra, men vet jo nå at det trenger det ikke å være..! Hihi )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå