KaMa Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Kan du ikke skrive et innlegg om negative forumer? Jeg blingser hver gang jeg ser den andre tråden... :-/
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hehe;-) Jeg så den tråden isted, men gikk ikke inn på den. Jeg var og overbevist om at det sto negative forumer=)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Hehe, alt for deg, kjære! Har du noen ide om hva som skal stå der også? Noen forumer (for et ord!) du vil ha hengt ut evt rost for å være ekstra negative?
KaMa Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Her er det åpent for mange tolkninger! Negative forum, som i at alt og alle er negativt/e (da burde jo denne siden være et godt utgangspunkt), forum som har en negativ effekt (skravlesiden? Får folk til å tvile på seg sjøl), forum som fungerer negativt i henhold til hva som er tenkt, osv. Jeg holder på med hjemmeeksamen, og syns egentlig en oppgave som denne hadde vært litt morsommere å holde på med.. :-/
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Masse symp. Mye tid igjen? Jeg har pustehull i dag, det gjør godt. Vurderer yoga på stua, det hadde kroppen min trengt.
KaMa Skrevet 10. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2008 Joa, god tid. Litt for god tid, siden jeg ikke har kjent angsten før i dag, og vi fikk ut oppgaven på mandag. Har to uker. Men jeg sliter med å finne nok litteratur. Det pføy, siden jeg trodde jeg kom til å finne flust med bøker om det jeg skal skrive om, og nå begynner jeg å bli engstelig for at jeg kommer til å bruke all tiden på å tråle byen på leit etter bøker fremfor å faktisk skrive. Men nettet er jo også en god ting.. :-/
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Amazon leverer dritkjapt, bare et tips..
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Det er mye hyggeligere også, så det ser jeg fram til.
KaMa Skrevet 10. april 2008 Forfatter #12 Skrevet 10. april 2008 ..og tilbake igjen, men jeg glemte å skrive at jeg godt mulig har sendt til den andre kontoen, ja. Jeg skrev om voksne mennesker og hva de mangler når de lager spøker som er fryktelig vanskelig å forstå. Og hvem som skulle ledd av evt spøker. Du vet hva jeg mener. ..og at du definitivt bør teste ut kanelsjokolademandler.
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 Ja, voksne mennesker mangler av og til totalt evne til å forestille seg ting. Og jeg mangler en langer for kanelmandler, har fått det hos venner men finner det ikke her...
KaMa Skrevet 10. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. april 2008 Innvandrerbutikker. Her har de det i hvertfall på den mest velassorterte innvandrerbutikken. Bare si ifra, så sender jeg deg en gledelig overraskelse. ;-)
Gjest sug lut satan i toern Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 Vår lokaltyrker er mye positivt, men ikke velassortert. Får ta en ekspedisjon til Tøyengata.
KaMa Skrevet 10. april 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. april 2008 Lykke til og god tur! Her løsnet det litt nå, så tudelu! :-D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå