Gå til innhold

Kan noen se hit? (ang trening)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser det ligger en del artikler på hovesiden om trening nå i 1.trimester.. Jeg ønsker ett aktivt svangerskap denne gangen, sist var jeg 19 år og dritlat, fikk masse plager og en lang og tung fødsel. Har veldig tro på trening og mosjon nå;) Men er mange uker siden jeg har trent noe som helst. Jeg har stepmaskin...Kan jeg trene på den? Ellers kommer jeg til å gå masse turer, være i svømmehallen, og 3 åringen min er jo trening i seg selv hehe:) Hva trener dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei:)

Jeg har trent aerobic to ggr i uken siden begynnelsen av 2.tri, før det gikk jeg bare tur. Kombinerer tur og Aerobic nå, og syns det går fin-fint. Blir tur minst fem ggr i uken, og da mellom 1 og 3 timer hver gang. Merker godt på kroppen at jeg er i bedre form, og at jeg har mer energi. Ser stor forskjell utssendemessig også, i forhold til forrige graviditet.

Lykke til med trening!!!

Skrevet

Taakk:) Da starter jeg rolig me turgåring og svømming, noe sånt;)

Jeg ble ikke særlig stor sist, men kroppen var lat, sløv og lite moden for en fødsel..Tenåring vettu haha. Men nå er jeg voksen;)

Skrevet

Jeg trener kickboxing og det er HARD trening. (Jeg holder meg selvsagt unna sparrinngsrelatrert trening)

Det er hard kondisjon og styrketrening og dette er avklart både med min fastlege, jordmor og med bedriftslegen på Volvat. Ikke vær redd for å trene til du blir sliten, det er bare bra. Du merker det hvis det blir for mye.

Jeg kan bli litt svimmel noenganger når det blir for hardt, da er det pause og vann med en gang. Hør på kroppen så går det kjempebra!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...