ajate *høygravid* Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Jeg hadde forstoppelse ved forrige graviditet, men nå er det helt motsatt. Noen som vet om det kan være noe galt eller om det er normalt? Jeg har kun hørt om treg/forstoppet mage. Håper på svar!
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg hører også at "alle" er forstoppet, men hos meg er det motsatt stort sett hele tiden. Har hatt løs mage siden jul kanskje, men innimellom er den normal. Jeg går fortsatt raskt opp i vekt, så jeg tror ikke jeg går glipp av næring eller noe, men det er jo litt rart da? Må forøvrig ikke på do oftere enn før.
jurgita&runa&trym Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Heia, jeg har det helt motsatt jeg å...vet ikke om det er noe galt, men snakka om det med legen og hun sa siden jeg spiser masse frukt, så kanskje derfor er det sånt =)... skal til jordmor neste uke og snakke om det!!! Så vent jenter..hehe
fagremøy med ♥♥♥♥ Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 jeg har det motsatt...., men har hatt det sånn med mine tidligere svangerskap også, men det var ikke så mye å tenke på mente legen og jm siden ungen får næring og jeg ikke blir slapp og dårlig....
*tornerose* Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Jeg har også motsatt og betryggende å høre at flere er i samme båt ) Jeg tok det opp med legen jeg også, men han sa liksom ingenting om det så da regner jeg med at det er normalt. Er løs til tider, men også normal til tider... kommer nok litt ann på hva en spiser.... merker hvis jeg spiser fet mat, evt. mektig mat kan jeg få skikkelig mageknip og etterpå springer jeg på do...!!!!!! Men likt som disse jentene over her så legger jeg på meg normalt og da får nok den lille den næringen den trenger... ) Hadde for så vidt løs mage i de 2 andre svangerskapene også, aldri vært plaget med forstoppelse, vet knapt nok hva det er for no ) Klem fra
Lykkeliten *På overtid* Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Så betryggende å høre at det er flere her inne som har det. Leser bare om de som er forstoppet, så jeg var sikker på at noe var galt jeg. Har skiftende hard og løs mage. Veldig uberegnelig. heheh... Noen som veit hva vi kan gjøre når det blir skikkelig løst?
ajate *høygravid* Skrevet 10. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2008 Skulle jeg også gjerne vite Betryggende å se at det er flere som har det på samme måte som meg.
Gjest Skrevet 11. april 2008 #8 Skrevet 11. april 2008 Det var godt å høre! Jeg har dilla på kiwi og banan, så det kan kanskje ha noe med saken å gjøre ja!
Rampegutt08+Bøllefrø12 Skrevet 11. april 2008 #9 Skrevet 11. april 2008 sånn er det med meg også. har ikke vært forstoppet til nå.. men det kommer ikke hele tiden da men somregel når jeg må nr.2;P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå