Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Endelig er den magiske "12 uker på vei" - dagen her for meg også, gleder meg til å dele 2.tri m dere her inne, og håper vi kommer oss gjennom d også uten å bekymre oss helt ihjel...=) Det blir en spennende tid framover, m UL i mai og bryllup m stor mage i juli... Gleder meg:)
Mamma`n til Trym Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Velkommen til midt i mellom trimesteret
ChellBell - har født! Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Å så koselig å se deg igjen, lykkelig&gla, tralalala=) Velkommen hit! Kult at du planlegger bryllup du også! Jeg har bryllup i april (neste år!!). Hvordan er formen for tiden?
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 Takk takk allesammen=) Så hyggelig å komme inn hit til 2.tri nå, spesielt siden de endelig har fjerna den anonym-knappen her også Hehe.. Og til Chellbell; formen er super, er så glad og har masse overskudd, selv om trøttheten kommer sigende tidlig kveldstid... Så jeg klager ikke!! Etter et par uker nå helt uten symptomer, er d litt betryggende at jeg nå kjenner endel voksesmerter fra livmoren, d tyder jo på at d fortsatt er liv laga der nede:) Var så hyggelig å lese at d gikk bra m deg og de hcg-verdiene du hadde, og at alt var bra m knøttet på UL! Det er jo dessverre slik at allmenleger ikke er spesialister på svangerskap, og at de ikke nødvendigvis kan så mye mer om hcg-verdier enn d vi kan... Ble litt frustrert over din leges reaksjon på verdiene dine, d er jo helt normalt at de synker litt på d tidspunktet! Men men.. Bryllupsplanleggingen er i full gang her nå, så vi snakkes vel kanskje litt etterhvert om bryllups-ting tang=)
bebi-i-magen Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 gratulerer med og komme til 12 uker:) er bare innom er her på beøsk:) er selv i min uke 32:)
mamarama og lille banan Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 jeg er også 12+0 i dag gratulerer til deg også!
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2008 Hehe=) skrev visst d samme som deg på din tråd!
Isalita Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Gratulerer så masse, og velkommen skal du være. Herregud, det føles som jeg nettopp var 12 uker på vei, og hadde vært på min første kontroll. I dag var jeg på 24-ukerskontrollen (er 25 uker i morgen da) og jeg kan love deg at det har gått fort!!! : ) Nå er du over den verste bekymringskneika;o) Masse lykke til videre. Du blir så fin sommerbrud vet du, med stor mage:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå