Gå til innhold

12+0 idag- jippiii- da kommer jeg også inn hit til dere=)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Endelig er den magiske "12 uker på vei" - dagen her for meg også, gleder meg til å dele 2.tri m dere her inne, og håper vi kommer oss gjennom d også uten å bekymre oss helt ihjel...=) Det blir en spennende tid framover, m UL i mai og bryllup m stor mage i juli... Gleder meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Velkommen til midt i mellom trimesteret :)

Skrevet

Å så koselig å se deg igjen, lykkelig&gla, tralalala=)

Velkommen hit!

Kult at du planlegger bryllup du også! Jeg har bryllup i april (neste år!!).

Hvordan er formen for tiden?

Skrevet

Gratulerer og velkommen lykkelig&gla :o)

Skrevet

Takk takk allesammen=) Så hyggelig å komme inn hit til 2.tri nå, spesielt siden de endelig har fjerna den anonym-knappen her også;) Hehe..

Og til Chellbell; formen er super, er så glad og har masse overskudd, selv om trøttheten kommer sigende tidlig kveldstid... Så jeg klager ikke!! Etter et par uker nå helt uten symptomer, er d litt betryggende at jeg nå kjenner endel voksesmerter fra livmoren, d tyder jo på at d fortsatt er liv laga der nede:)

Var så hyggelig å lese at d gikk bra m deg og de hcg-verdiene du hadde, og at alt var bra m knøttet på UL! Det er jo dessverre slik at allmenleger ikke er spesialister på svangerskap, og at de ikke nødvendigvis kan så mye mer om hcg-verdier enn d vi kan... Ble litt frustrert over din leges reaksjon på verdiene dine, d er jo helt normalt at de synker litt på d tidspunktet! Men men..

Bryllupsplanleggingen er i full gang her nå, så vi snakkes vel kanskje litt etterhvert om bryllups-ting tang=)

Skrevet

gratulerer med og komme til 12 uker:) er bare innom er her på beøsk:) er selv i min uke 32:)

Skrevet

jeg er også 12+0 i dag :)

gratulerer til deg også!

Skrevet

Hehe=) skrev visst d samme som deg på din tråd!

Skrevet

Gratulerer så masse, og velkommen skal du være. Herregud, det føles som jeg nettopp var 12 uker på vei, og hadde vært på min første kontroll. I dag var jeg på 24-ukerskontrollen (er 25 uker i morgen da) og jeg kan love deg at det har gått fort!!! : )

Nå er du over den verste bekymringskneika;o)

Masse lykke til videre.

Du blir så fin sommerbrud vet du, med stor mage:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...