Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått sakte i perioder der innimellom! Om det fortetter sånn så tror jeg at jeg sender en mail og klager, jeg! :o/

Åssen står det til med julimammaene da?

Her er alt bra, men litt hektisk om dagen. Holder jo på å forberede barnedåp, litt som skal på plass! I dag skal jeg tørske støv i glasskapet og pusse glassbyggestenveggen. :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Phu! Der var farten heldigvis oppe igjen!! :o)

Avhengig?! JAAA!!! :oD

Skrevet

Å nei, nå går det sakte igjen... :o/

Skrevet

Og så gikk det fort igjen... :o)

Skrevet

Jeg kommer ikke inn i det hele tatt, jeg:/ Kommer du enda inn, Carina?

Skrevet

Har kommet inn... Og så kom jeg ikke inn... Så kom jeg inn med det gikk sakte... Så kom jeg ikke inn... Osv... Osv... Osv... :o(

Skrevet

Jeg kommer ikke inn nå:(

Står bare at siden ikke kan vises.. Så dumt da!

Skrevet

Hvem er det som retter på dette da? Det er noe som mangler om dagen når man ikke kommer inn der:(

Skrevet

Kommer heller ikke inn nå. Blir ikke det samme uten dere damer om kvelden altså!!! :-)

Skrevet

Nå fungerer det:):)

Skrevet

Jeg kan prøve å sende dem en klage-mail, jeg...

Det er jo et gratis-forum, så vet ikke hvor seriøst de tar oss. Men vi er jo et av de mest aktive forumene, så vi kan prøve... :o)

Skrevet

jeg har glemt hele juli siden jeg! Så koselig å "se" dere igjen:-) Barnedåp carina? Har du fått baby?

Skrevet

Huff da! Glemt oss?! Du må se å komme deg inn til oss igjen!! :o)

Vi har beskyttet siden vår litt da, vi har blitt sånn en skravlegjeng og legger ut litt bilder og sånt, så greit å vite litt hvem som kommer inn til oss.

Men send en mail til Sanna&Simen på [email protected] så kan hun få lagt deg til, så kan du komme inn igjen til oss på: julibaby.informe.com :o)

Hadde vært koselig å se deg der igjen! :o)

(Og om du ønsker å være mer anonym og ikke legge ut bilder og sånt så er det også fullt mulig! :o) )

Men til svar på spørsmålet ditt! Jepp, jeg har fått en som er enda litt mindre enn Karsten... :o) Helene ble født 2. januar. Litt hektisk, men for det meste veldig koselig!! :oD Er utrolig mange av disse juli-damene som venter nestemann nå... :o)

Hvordan står det til med deg da? :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...