-carina- Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Har gått sakte i perioder der innimellom! Om det fortetter sånn så tror jeg at jeg sender en mail og klager, jeg! :o/ Åssen står det til med julimammaene da? Her er alt bra, men litt hektisk om dagen. Holder jo på å forberede barnedåp, litt som skal på plass! I dag skal jeg tørske støv i glasskapet og pusse glassbyggestenveggen. )
-carina- Skrevet 10. april 2008 Forfatter #2 Skrevet 10. april 2008 Phu! Der var farten heldigvis oppe igjen!! ) Avhengig?! JAAA!!! :oD
-carina- Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Å nei, nå går det sakte igjen... :o/
Gjest Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Jeg kommer ikke inn i det hele tatt, jeg:/ Kommer du enda inn, Carina?
-carina- Skrevet 10. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2008 Har kommet inn... Og så kom jeg ikke inn... Så kom jeg inn med det gikk sakte... Så kom jeg ikke inn... Osv... Osv... Osv... (
Julie Angelica:) Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Jeg kommer ikke inn nå Står bare at siden ikke kan vises.. Så dumt da!
Julie Angelica:) Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Hvem er det som retter på dette da? Det er noe som mangler om dagen når man ikke kommer inn der:(
Gjest Skrevet 10. april 2008 #11 Skrevet 10. april 2008 Kommer heller ikke inn nå. Blir ikke det samme uten dere damer om kvelden altså!!! :-)
-carina- Skrevet 10. april 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. april 2008 Jeg kan prøve å sende dem en klage-mail, jeg... Det er jo et gratis-forum, så vet ikke hvor seriøst de tar oss. Men vi er jo et av de mest aktive forumene, så vi kan prøve... )
Hufsla Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 jeg har glemt hele juli siden jeg! Så koselig å "se" dere igjen:-) Barnedåp carina? Har du fått baby?
-carina- Skrevet 10. april 2008 Forfatter #15 Skrevet 10. april 2008 Huff da! Glemt oss?! Du må se å komme deg inn til oss igjen!! ) Vi har beskyttet siden vår litt da, vi har blitt sånn en skravlegjeng og legger ut litt bilder og sånt, så greit å vite litt hvem som kommer inn til oss. Men send en mail til Sanna&Simen på [email protected] så kan hun få lagt deg til, så kan du komme inn igjen til oss på: julibaby.informe.com ) Hadde vært koselig å se deg der igjen! ) (Og om du ønsker å være mer anonym og ikke legge ut bilder og sånt så er det også fullt mulig! ) ) Men til svar på spørsmålet ditt! Jepp, jeg har fått en som er enda litt mindre enn Karsten... ) Helene ble født 2. januar. Litt hektisk, men for det meste veldig koselig!! :oD Er utrolig mange av disse juli-damene som venter nestemann nå... ) Hvordan står det til med deg da? )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå