Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Er i fast, 100% stilling, men er per dags dato sykemeldt. Har vært det ett par uker. Hvordan er det hvis jeg blir gravid nå og sykemeldt hele svangerskapet. Har jeg rett til permisjon? Får jeg full opptjening da?
Stolt Mamma™-1jente og 1gutt!! Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jepp. Sykepenger er inntekt på lik linje som din vanlige lønn. For mer info: www.nav.no
Gjest Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Tusen takk for svar. Skal se mer på NAV sine sider også. Men det er en jungel av opplysninger der og ikke alltid lett å finne det man leter etter der. Er litt bekymret (men selvfølgelig glad) hvis det viser seg at jeg er gravid nå og vet at jeg blir sykemeldt grunnet at det kommer til å bli ansett som risikosvangerskap. Ble derfor litt bekymret mtp inntekten.
Guttemamma75 Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Bare en liten ting - da bør du kjappe deg med å bli gravid fordi du har bare lov til å være sykemeldt i 1 år!!!!!!! Så da har du bare et par måneder på deg til å bli gravid.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå