Frøken Svingtrapp Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Flere enn meg som er fra Levanger - Verdal og omegn som er i første trimester nå?
marien - FØDEKLAR! Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Levanger her....Termin 30.oktober.
LabbogLine Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 jepp, jeg er fra det distriktet:) termin ca 3. desember:)
mamarama og lille banan Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 hei! er fra inderøy, bor i trondheim men jeg hopper over på 2. trimester i dag! er 12+0
AO3 Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Jeg! Bor ikke der nå, men skal føde i Levanger. Er på 2.tri nå da, men stikker ofte innom 1.tri likevel. Termin 19. oktober.
Frøken Linn Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Hei på deg! Jeg flytter til Verdal i sommer! Har akkurat begynt på 2. tri nå... Hvor langt er du på vei da?
Frøken Svingtrapp Skrevet 11. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. april 2008 Hei Jeg er i 10. uke nå og har termin 14 november. Når har du? Gøy å høre litt om utviklingen til andre fra nærområdet
Frøken Svingtrapp Skrevet 11. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. april 2008 Hei kan man føde her om man ikke bor her?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå