gifteklar gravid og kvalm Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 hva gir vi til jenter i bga som skal ha bursdager og fyller 4 år? pris?
ToPrinsesser<3 Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Tegne eller malesaker, bøker, puslespill, dvd, Barbie, perler og brett, hårklemmer/strikk, klistremerker Jeg kjøpte til en i går, brukte ca 100 kr., tror det er vanlig her hvor vi bor.
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Play dough (skrives det sånn??) Har ikke jenter selv og er alltid usikker på hva de vil ha:o) Vi bruker å kjøpe for mellom 70,- og 100,-
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå