Gå til innhold

Når pleier dere og stå opp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns alt før klokken syv er fortidlig....men kanskje jeg bare har vært litt bortskjemt i de siste årene før jeg fikk barn...?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi står opp mellom 8 og 9... Gutten vår er 8mnd.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Når JEG pleier og stå opp? sånn i 8-9 tiden...

Minsten våkner alt fra 6-7, og eldste, kan på en god dag, sove til 7.30

Skrevet

her er vi oppe alt i mellom 05.30-07.00

Deilig å komme seg opp tidlig om morran ;)

Skrevet

Før 6 er natt. Heldigvis sover han av seg selv til mellom 7 og 8 nå.

Skrevet

mellom 8 og halv 9..

Skrevet

Ja, mente når dere må stå opp, om det er vekkeklokke eller barn dere våkner av.

Merker liksom at jeg er så fornøyd om snuppa sover til halv åtte, men våkner hun kvart på syv, som idag, blir jeg grinete :-/

Skrevet

Egentlig alt mellom 7 og halv 9... tidligere kunne vi sove til halv to også... det var vel når mini bare spiste og sov det. Merker hvis jeg har en "frinatt" våkner jeg rimelig uthvilt kl 6... hehe :) Utrolig hva kroppen tilpasser seg. Men er som regel utkjørt kl 16 på ettermiddagen, da.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Hehe, jada, jeg antok det :) Jeg våkner sjelden av vekkerklokka, men det hender jeg hører no skrik og skråling oppefra, og da våkner jeg som regel av det. (For alle de som tror jeg lar barna stå opp og klare seg selv, pappaen er hjemme)

Nattesøvn er optimal, jeg har funnet ut at det enkleste er og legge seg tidligere, men det var og få til det og.... :)

Skrevet

føler dere at dere får nok søvn da?

Skrevet

vi står opp 08.30.

hadde en runde i påsken hvor han våknet kl 7. trodde jeg skulle bli gal hehe, men det er heldighvis over.

Skrevet

ca 7 når guttungen er hjemme, nå er han hos foreldrene mine i påvente av fødsel her. Nå som han er hos de står jeg opp ca halv 9-9

Skrevet

Nå for tiden må jeg stå opp 6.

Skulle helst sovet til 8.

(Før jeg fikk barn var det vel helst 10-11. :P )

Skrevet

Må nok opp når minsta våkner mellom 6 og 7.... Synes det er gruelig tidlig, kunne gjerne sovet til 11 jeg da, men sånn er det når jeg er alene med ungene mens pappaen er på jobb... Nå han er hjemme hender det seg at jeg får sove lenge da, og det er HERLIG! :D

Gjest Nydelige Christina+spire!
Skrevet

Rundt 8.30...:-) Min datter på 19mnd har ett godt sovehjerte!

Skrevet

Vi står opp 8.. Noen ganger tidligere..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...