Gå til innhold

En sorgens dag for dib og mayaya

Anbefalte innlegg

Skrevet

På grunn av den "for spesielt interesserte"-tråden i går, er lenej utestengt fra dib.

Lenej; vi tytes!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tuller?

Har hun reklamert litt igjen??

Skrevet

Hva?? Men hun kan vel kjøpe seg en reklameplass på siden da? Vil jo garantert øke omsetningen, enn og bare selge 4-5 poser til samme kunde hele tiden!

Skrevet

Har ikke fått me meg den tråden jeg:/

Skrevet

Det var ikke en reklametråd heller. Hun skrev til oss som kjenner henne. Ikke nevnte hvilken side det var snakk om eller noe.

Skrevet

Neeeei?!

Hun får opprette seg en annen profil da?!

Evt kan hun gjerne låne en av meg, men endre på nick?

så lenej, dersom du trenger, bare si fra, jeg har en profil jeg ikke bruker om dagen... Mail på [email protected]

Skrevet

noen som kan oppdatere meg? var ikke jeg jeg..

link eller noè?

Skrevet

kan ikke legge link, den er slettet.

Skrevet

oj.. tenkte ikke så langt.. hva handlet det om da?

Skrevet

herregud så tåpelig!!!!

men personangrep og uthengig av personer, som til tider kan bli vel drøyt her inne er lov?!?!?!

Skrevet

Jadda. Alt er lov på dib. lissom....

*blæ*

Skrevet

Vet det. Jeg har selv nevnt det i forbindelse med mange andre merker her inne..

hmm... *tenker*

Skrevet

Synd.....men de har et veldig strengt regelverk på det der med reklame....men jeg så jo gjeldende tråd og sto ingen link til noen side der...og hva er da forskjellen, i forhold til å diskutere feks produkter vi liker som vi får kjøpt på apotek, klesbutikker, barneforetninger, vognleverandører etc som IKKE annonserer her på dib???

Skrevet

Enig med Ugla...

Nå så ikke jeg denne tråden, men alikevel... Vi snakker jo om alt her inne, og det nevnes jo merker og legges ut linker i fleng!!!

Huff! Håper hun kommer seg tilbake!

Skrevet

Nei det blir for teit altså!

Jeg har ikke sett henne reklamere direkte på koseposene....det er jo helst andre som har etterlyst dem og da har hun selvsagt svart.

"Riste på hodet av de som ikke har annet å ta seg til enn å leke dib-politi"

Skrevet

dessuten; i det siste har hun ikke svart engang, bare sendt svar på pm..

Skrevet

Synd for henne, men hun og et par andre her inne har vel fått beskjed om reglene nok ganger nå vel?

Får sikkert komme tilbake etter en viss tid.

Skrevet

Sant det ja :)

*klem til lenej hvis hun leser dette *

Skrevet

Oi, det synes jeg var drøyt av DiB!!

Det snakkes jo om bestemte ting hele tiden her inne!

Og i tråden i går var det jo ikke engang nevnt hvilket produkt det gjaldt, dersom det var tråden om ny design på siden..

Så hun skal altså ikke få være her, men de som driver på med direkte personangrep, og er her KUN for å lage bråk (det finnes jo flere av dem..) skal få lov til å herje videre, med jordmor Siris velsignelse..! Vanvittig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...