Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Det er ikke alle som er inne på dib hver dag i årevis og vi vet ikke hva som gjelder, hva som har vært diskutert og hva folk er lei av. Jeg er her svært sjelden og er litt lei av at innleggene mine blir møtt med "gjesp", "velkommen etter" osv. La være å svare da! Så kan de som har noe å si svare da? Kanskje noen fremdeles ønsker å diskutere amming eller bilseter og da må jo de få lov til det uten at veteranene her inne skal komme å fortelle oss hva som er for tiden er "trendy" på dib...
petite fleur Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Enig i at man skal få lov til å spørre om det man vil uten å få slengt sånne kommentarer etter seg. Ja, mange spørsmål går igjen og igjen, men det er jo bare å la være å engasjere seg hvis man er lei...
Prins05&07C",) Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Skjønnerhva du mener:o) Dessuten er det jo slik at vi kommer i de ulike fasene av babytiden til på ulikt tidspunkt, det som engasjerer en mest en periode, erstattes av neste epokes forandringer og utfordringer. Så mange av temaene er vi alle opptatt av - til ulik tid!
Gjest Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Jeg er utrolig enig med deg! Jeg er en av "veteranene" her inne (3 barn, vært her alle gangene) og har nok sett det meste av spørsmål før, men jeg vet jo at det alltid er nytt for noen og det er viktig å huske på! Derfor prøver jeg i hvertfall alltid å svare skikkelig på spørsmål, selv om det kanskje er for e'nte gang jeg svarer omtrent det samme. Tror det er lærersjelen i meg som gjør at jeg bare synes det er kjekt å svare det samme på nytt og på nytt til nye, hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå