Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Tusen takk! Så snille dere er :-D *Fyller 29 for tredje gang*
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Hurra for deg som fyller ditt år ja ,deg vil vi gratulere alle i ring omkring deg vi står og ser når du vil masjere bukke,nikke ,neie snu seg omkring danse litt for deg med hopp å sprett og spring ønske deg av hjertens alle gode ting og si meg så hva vil du mere. GRATULERE. Håper du får en fin dag....
Gjest Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Gratulerer så mye, håper det blir skikkelig spetakkel i dag;) *puster og peser etter alle ballongene jeg har blåst opp, og det midt i stua*
Gjest Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Gratulerer med dagen! Kos deg masse på dagen )
Mille** Skrevet 10. april 2008 #10 Skrevet 10. april 2008 Hipp hurra!! Gratulerer så mye med dagen, håper vi snakkes i helga. ;o)
Aga:-) Skrevet 10. april 2008 #13 Skrevet 10. april 2008 Gratulerer med dagen! Du er en fin person å ha her inne:)
mayaya Skrevet 10. april 2008 #14 Skrevet 10. april 2008 Grattis, Spetakkis! Sender over alle kaker og ballonger jeg har fra i går!
Sjefsmegga Skrevet 10. april 2008 #15 Skrevet 10. april 2008 Gratulerer med dagen!!! Håper du får en fin dag :-)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #16 Skrevet 10. april 2008 Tusen takk alle sammen! Dere er jammen gode å ha ;-)
~Maja Mor~ Skrevet 10. april 2008 #18 Skrevet 10. april 2008 Slenger meg på her! Gratulerer så mye! Hilsen en annen evig 29'er
☆Anonymia☆ Skrevet 10. april 2008 #19 Skrevet 10. april 2008 GRATULERER MED DAGEN SPETTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haha håper du får en nyyyyyyyyyydelig dag med spettisbarna og spettisgubben =)=)
Twintipp og himmelblå Skrevet 10. april 2008 #20 Skrevet 10. april 2008 Kan aldri få gratulert deg nok vetdu vennen;-) Gratulerer så myyyyye:o))) Holder deg utrolig godt gjør du også..*snurt* ..hi hi.. Hipp hurra klem
Gjest Skrevet 10. april 2008 #21 Skrevet 10. april 2008 Tusen takk ;-) Hvordan går det med deg, Kine? Twintipp: Takk igjen :-)
Mamma2OO5 Skrevet 10. april 2008 #23 Skrevet 10. april 2008 Hurra for deg som fyller ditt år! Gratulerer:o)
☆Anonymia☆ Skrevet 10. april 2008 #24 Skrevet 10. april 2008 joda,det går mye bedre idag.. sambo kom å sa en fin unnskyld til meg igår,at han ikke mente noe av det og at han aldri hadde kasta meg ut når det kom til stykket.. takk for at du spør snuppa =)=) setter jeg pris på.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #25 Skrevet 10. april 2008 Dytter opp så alle kan få med seg at Spetakkel har bursdag
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå