Sunniva78 har to små Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Gutten vår har fått et slags hvitt belegg på insiden av leppene. Jeg kan ikke se noe på tungen og ellers i munnen hans, og heller ingenting på puppene mine. Virker ikke som at det plager ham heller. Tror dere at det kan være trøske, og hva kan jeg selv gjøre?
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jenta mi hadde trøske, men det var som hvitt belegg på selve tunga, så jeg kan ikke svare på om det er trøske. Men det man kan gjøre selv er: vaske med farris, evt med Joghurt Naturell. Hvis det ikke blir bedre, eller det smitter brystene dine, så er det resept på Mycostinat som gjelder.
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Trøske er soppinfeksjon som kan komme på brystet eller i barnets munn v amming... Jeg hadde dette, og lillegutt hadde også hvitt belegg i munnen, men var ikke noe som plaget ham, men gjorde grusomt vondt for meg... Mycostatin" heter legemiddelet du skal ha om det blir verre...
yret Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Høres ut som trøske. Er ikke alle som får på tunga. Min hadde bare på leppene. Får du såre brystvorter, så løp til legen ;o), hvis ikke kan du prøve noen runder med Farris først. Står også mange gode tips på ammehjelpen.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå