Gå til innhold

for 2 år siden....


Anbefalte innlegg

Skrevet

var jeg på vei til sykehuset. utvitende om at jeg skulle være mamma litt over et døgn senere.......

 

var skikkelig dårlig, og ble kjørt opp på fødeavdelingen for i gangsetting....

 

I morgen blir gutten min 2 år. - deilige gutten min. Hvor ble de 2 årene av?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det går altfor fort...jeg forstår ikke hvor dagene blir av. Men gratulerer til gutten din i morgen da :) Stor dag det!

Jeg er bare nysjerrig, men hadde du termin 15. april kanskje, siden du har det nicket?

Skrevet

ja, hadde ul termin 15 og menstermin 18. har aldri følt for å skifte nick.

 

litt rart når man sitter og tenker. - man hadde et lite vidunder i magen og framtiden som familie så lys ut...., men sånn gikk det visst ikke.

 

 

Skrevet

Uff ja, tiden går sååååå fort!!! Her blir minsten 3 år, 3 ÅR!!!!! om ett par uker....kan ikke fatte at det er så lenge siden han ble født...*sukk*

 

 

Gratulerer med 2 års-gutten imorgen da!!

Skrevet

Uff ja.. Datteren min blir 2 år 1e mai.. helt utrolig hvordan tiden flyr.. men det er rart, for på en annen måte så føler jeg att hun har vært hos meg hele livet.. he he..

 

Gratulerer masse med 2års dag imorgen! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...