nickoline og supermann Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 var jeg på vei til sykehuset. utvitende om at jeg skulle være mamma litt over et døgn senere....... var skikkelig dårlig, og ble kjørt opp på fødeavdelingen for i gangsetting.... I morgen blir gutten min 2 år. - deilige gutten min. Hvor ble de 2 årene av?
3 blå Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Ja, det går altfor fort...jeg forstår ikke hvor dagene blir av. Men gratulerer til gutten din i morgen da Stor dag det! Jeg er bare nysjerrig, men hadde du termin 15. april kanskje, siden du har det nicket?
nickoline og supermann Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 ja, hadde ul termin 15 og menstermin 18. har aldri følt for å skifte nick. litt rart når man sitter og tenker. - man hadde et lite vidunder i magen og framtiden som familie så lys ut...., men sånn gikk det visst ikke.
To tette + snart ei med flette Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Uff ja, tiden går sååååå fort!!! Her blir minsten 3 år, 3 ÅR!!!!! om ett par uker....kan ikke fatte at det er så lenge siden han ble født...*sukk* Gratulerer med 2 års-gutten imorgen da!!
*kaisa* Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Uff ja.. Datteren min blir 2 år 1e mai.. helt utrolig hvordan tiden flyr.. men det er rart, for på en annen måte så føler jeg att hun har vært hos meg hele livet.. he he.. Gratulerer masse med 2års dag imorgen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå