Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Dere skal idag da ? jeg og mini skal bare være hjemme idag. ta litt husarbeid og slappe av og kose oss
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Skal snart spise litt frokost sammen med junior.. Så kjøre han i barnehagen.. Kjøre for å levere sykemelding.. Så skal jeg hjem for å vaske litt klær og sove litt.. Så hente junior i barnehagen, lage middag og vekke gubben..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå