Gå til innhold

Kaker til dåpen. Hvor mange...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi blir ca. 17 stk i dåpen.. Hvor mange kaker ville dere beregnet da, og har dere forslag til hvilke..? Skal ihvertfall ha 2 marsipankaker,kransekake,nøttekake,eplekake og sjololadekake...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det blir nok i massevis! Vi var 18 personer i dåpen og hadde 1 marsipankake, 1 dronningens juvel, 1 sjokoladekake og 1 ostekake. Ble masse kake til overs! Det skal sies at vi hadde kjøpt inn endel smågodt og snacks til ungene i tillegg, men 4-5 kaker burde absolutt holde. Lykke til!

Skrevet

Det er i hvert fall nok i massevis. Er fint med litt forskjellig slik du har gjort det da.

Vi blir 28 og skal ha:

- Marsipankake

- Fyrstekake

-Kransekake

-Ostekake

- Svinekam (rullekake med krem og karamellsaus)

- Sjokoladekake

- ei jeg ikke vet hva kommer med

- muffins (ikke akkurat fine kaker, men det er mange barn og da er muffins kjekt)

Skrevet

Vi hadde :

*marsipankake

*verdens beste

*ostekake

*2 sjokolade kaker

*lefser

*boller

*kanelsnurrer

*romkake

*bløtkake

*kransekake

*iskake

*sjokolade pudding

vi hadde koldtbord så de fleste spiste seg stappmett på d da. men vi hadde ekstra kaffegjester så d gikk en del kake for å si d sånn.

Skrevet

Vi var 16 stykker, og hadde 1 bløtkake, 1 sjokoladekake og 1 verdens beste. Vi satt igjen med nesten en halv sjokoladekake og halvparten av både bløtkaken og verdens beste.....Husk at de fleste har spist seg gode og mette på maten og ofte bare klarer ett kakestykke etterpå ;-)

Skrevet

Vi var 16 stk, og jeg hadde bestilt en lukket valnøtt, og laget en ostekake m/ gelelokk, sjokoladekake, verdens beste og kransekake + at jeg satte fram sjokolade og annen småsnop. Hadde igjen MASSE kake, så jeg sendte med gjestene litt hjem! :)

Skrevet

Vi var 22 stk og hadde ni kaker. Ble selfølgelig noe igjen men greit å litt forskjellig da

Skrevet

vi skal ha en marsipankake til 24 pers, en gul kremkake, brownies, fruktfat og diverse sjokolade...vi blir 25 stk :) koldtbordet blir stort nok, så trenger ikke allverdens kake ;)

Skrevet

Det tror jeg holder i massevis!!

Vi var 18 stk og hadde syv kaker. Hadde sikkert 3-4 kaker igjen!!

Skrevet

Tusen takk for alle svar:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...