ღventer på lykkelitenღ Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 og det gikk jo veldig bra! Fikk plutselig en del spm som jeg håper noen kan svare på... det står jo at det skal komme 1 dråpe før man stikker men det kom ganske mange dråper!! er det vanlig? og kan man oppbevare pennen med sylinderampullen i kjøleskap eller kan den ligge i esken i romteperatur,hva gjør dere? en ting til,kjente at det svidde litt etter stikket,normalt? Ellers så tror jeg at jeg har hatt nesten alle bivirkningene man kan få av sprayen:-/ men det skal vel stabilisere seg når man starter å sprøyte? Takk for de som orker å svare en noe usikker førstegangsstikker:o)
♥ DAME Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hei venter på lykkeliten Så flink du er som klarer å stikke deg selv ) Når det gjelder dråpene som kommer ut, har det også kommet litt mer enn en dråpe hos meg. Tror ikke det gjør noe, så lenge det ikke kommer ut en liten sprut før du skal stikke. Det er jo alltid 137 IE ekstra dose i puregon pennen. Jeg legger mitt på den luneste plassen i kjøleskapet, og helt fremme. Svidde også her etter stikket, så det er helt vanlig ) Jeg hadde hetetokter, litt ustabilt humør, vondt i hodet og oppblåst mage. Så dette er mine erfaringer ) Lykke til videre iallefall )
ღventer på lykkelitenღ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. april 2008 Hei Askepott! får en sånn julefølelse når jeg ser nicket ditt!. Blir ikke jul uten den filmen på julafta;-) Sendte til og med brev til NRK da jeg var liten for det var ett år de ikke sendte filmen,hehe !! Jaja.....Takk for svar:-) da la jeg pennen i kjøleskap! betryggende å høre at andre har det på samme måte,rart med dette her,vil liksom være 100% sikker på at alt er normalt. Ja jeg har vært helt uttafor under sprayinga men hva tåler man ikke for å prøve å få baby! Lykke til til deg også!
♥ DAME Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Hehe, elsker alt som har med Askepott å gjøre. Har mange forskjellige filmer som handler om Askepott også ) PS: Du må huske på den dagen du skal til UL, da må du ikke ta puregon FØR du skal undersøkes. Mange som ikke er klar over det, og jeg fikk ikke beskjed om det en gang, men las det tilfeldig her inne.. Men jeg tok jo puregon om morgenen, mange tar den jo om kvelden ) Klem fra
lita78ღ Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hei vennen! Så første stikket gikk bra, ja!?! Så flott! Og takk for svar på innlegget mitt. Når skal du på UL? Blir kjempespennende dette... Jeg har vondt i magen i dag...eller mer sår/ubehag. Skal bli godt å bli ferdig med uttaket i morgen. svie er normalt og dråper er normalt. Gjør ingenting... Vi må snakkes snart! Send gjerne en melding på facebook, litt lettere å "skravle åpent" der:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå