♥Cherrypie♥ Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Hadde vært litt gøy å slå følge med noen frem til ikm dato! =) Jeg hadde EL igår eller idag er litt usikker.. Planlegger egentlig ikke en liten en til nå men er her inne for jeg er litt smånervøs for om jeg har blitt/blir gravid=) Går ikke på prevensjon å har hatt sex 2 ganger rett før EL... å forrige gang ble jeg gravid på første forsøk så jeg er veldig spent! Hoppa av i svingen men alikavel..not safe når det er el pågang! Hva med deg/dere? Har dere stro tro på denne pp? =) Blir veldig spennende å se! Er litt usikker på når jeg har ikm, fordi syklusene mine har vært på rundt 30 dager,men har aldri hatt så mye el slim før så nå vet jeg jo sikkert når jeg hadde el men er det sånn at mensen kommer 14 dager etter el dagen?? hmmm... =)
MiniBassen Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Hei! Jeg hadde EL i går, eller i dag... Litt usikker, men tror kanskje at det er i dag. Eller i går. Hehe... : ) Har vel egentlig ikke voldsomt stor tro på denne pp., men man vet jo aldri. Sist ble jeg gravid med en gang, men kanskje det var mer flaks enn umenneskelige fruktbarhetsevner... ; ) Men baby skàl det bli. Etter hvert! Gleder meg til ikm. Spennende dette! : )
her er jeg Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Jeg hadde EL i går den 9., (pos EL-test den 8.) og tempen steg flott i dag! Sex den 7. og den 9., men har ikke helt troen denne pp heller...Men blir nok mer spent om en ukes tid tenker jeg!!
MiniBassen Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Ja. Det er jo utrolig spennende, selv om man kanskje ikke helt har troen. Men sist jeg ble gravid, fikk jeg en følelse idèt jeg ble befruktet (!!). Men denne følelsen kom ikke nå! Og vi har hatt ganske hyppig sex rundt EL. Så... Men det er jo enda ikke for sent. Vet du hvor mange dager man er fruktbar etter EL?
♥Cherrypie♥ Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 tror egget lever 12 ? timer.. altså den siste dagen man har el slim er den dagen med el sies det,ellelr dagen etterpå.men etter d så er d slutt! kan jo følge med litt i syklusene så ser man når man har slim å hvilken dag den faller på.om man ikke har el slim eller kjenner el så er jo el tester fine ..
Oliver-født-i-26-uke Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Positiv El test i dag, så da regner jeg med at el er i løpet av dagen og at jeg har temp stigning i morgen tidlig. Dette er bare så spennende. Har tro på at den skal sitte denne pp, reiser på ferie til uken og blir borte noen dager...tror det å tenke på noe annet kan gi utslag=) Vi krysser fingrene!!!!!!!!!
Gjest Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Jeg slo ut positivt på EL testen i dag, så den kommer nok i kveld eller i morgen :-) Er skikkelig spent, dette er første pp etter MA for 7 uker siden.. Krysser fingrene for at det klaffer :-)
Live har fått prinsen sin:) Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Fikk el i dag, på 12 dagen!Var litt overraska av det, så sambo måtte beordres hjem til sengekos i lunsjen,hehe:) Er kjekt å følge med på hvor mange av oss det klaffer for denne pp:)
MiniBassen Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Ja, dette blir veldig veldig veldig spennende! : ) Vi står på som bare rakkern her, så både jeg og sambo er så støle at vi nesten ikke kommer oss OPP av senga! Hihi.... : )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå