stineb Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 er det noen flere av dere?? jeg synes det er så trist å kjenne lite til ingen liv,blir bekymret. en uke siden jeg var på ul og alt var bra,men synes ikke dette er noe særlig... alle spør om jeg kjenner mye liv,og reagerer når jeg sier at jeg nesten ikke kjenner noe:(
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 du..d er faktisk mangen som ikke kjenner så mye til den lille før de er over 20 uker..d skjedde med meg denne gang..jeg er 20 uker nå,har jo kjennt liv i mangen uker da,men langt i fra mye..men han gir liksom beskjed av og til at han er der;) d kan komme av at morkaken ligger foran babyen som en pute..d kan være at den sparker innover ,alt etter hvordan den ligger,eller at den er rett og slett en maklig baby hehe..tar livet med ro:)
Berta_78 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Kjente ikke liv før i uke 22, og ikke ordentlig før nå i uke 23 :-) Morkaken ligger foran, og da tar det TID! Nå holder han på som bare det, og jeg får ikke gjort et slag på jobben fordi jeg bare sitter og smiler og tar meg på magen. Bra med eget kontor :-) Jeg spurte JM i uke 22 før jeg kjente, og da sa hun at jeg måtte gi det 3 (!) uker før jeg ble urolig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå