Sol Skippertaksdronning Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Aller først skal jeg ærlig innrømme at jeg har slengt med kjeften, men er jo håpløst å få sagt unnskyld for det, siden en del av "vennegjengen" min-som var så hjertens enige med meg når praten gikk-nå har bråsnudd, og nekter for å ha sagt noe som helst, og dermed lar meg ta støyten for noe hele jævla gruppa har gjort. Mulig jeg er både hormonell og usaklig, men denne svei..og plassen vi bor på er så liten at man er nødt til å ramle borti hverandre, og med noen av oss som har barn i samme barnehage blir det jo ekstra gøy..hadde jeg hatt muligheten hadde jeg tatt med meg ungene og dratt på dagen. idiotisk egentlig, er 29 år, men blir overraska over folk enda. er det virkelig rett av fire voksne folk å være så feig at de henger en for noe alle har gjort? Nå er jo de helt sammensveisa på at jeg er største dritten i verden-men uten å komme fram med det de selv har sagt. Jævla molbosituasjon!!! Heldigvis er minimonster i full vigør, og den og andre ungene gjør dagene mine rett så bra:) Måtte bare blåse ut litt damp her nå
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Nå forstår jeg ikke ut fra innlegge ditt hva det er dette dreier seg om,slik jeg forstår det så har du diskutert noe med noen som har sagt seg enig med deg,når du så tar dette opp med rette vedkommen snur de personene som støtte deg,mot deg og tar parti andre veien,dette er jo surt,men det er absolutt ikke første gang. Skal en ta en ting opp som en gruppe,bør hele gruppen være der og si at vi har noe å si og dette er vi alle enige om,og så må en av dere si hva det er dere mener. Eneste måten å unngå slike ting på.
enik<3M06&L08<3 Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 jeg får det til og virke som dere er en vennegjeng som har slengt med kjeften(pratet dritt) om ei i vennegjengen som ikke var der(baksnakking) også har dette kommet frem til den personen, og nå nekter alle, og legger skylda på deg? Det er surt. og jeg og trudde vi var ferdig med dette etter u.skolen, men tydeligvis ikke! Jeg hadde sagt akkurat hva jeg mente til de jeg, om og legge all skylda på meg og gjerne foran personen det har blitt sagt om om... skal de være rottende, så fortjener de ikke bedre!!
Sol Skippertaksdronning Skrevet 10. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg har prata med de forskjellige i flokken-og lufta frustrasjoner over andre. På lik linje som de har gjort. Mye har blitt misforstått, og den mest hissige av dem er nydama til faren til dattera mi-og hun vil ikke høre hele historien, så det er ganske umulig å få frem hva som er blitt sagt og hvorfor. resten virker til å synes det er helt i orden å late som om de aldri har åpna kjeften..jeg og trudde man ble ferdig med sånt på skola, men tydeligvis ikke. Jeg har innrømmet til de enkelte hva jeg har sagt-men har fint lite lyst til å be om unnskyldning når det har blitt sånn. så innmari barnslig-både fra meg og resten, men synes ikke det er helt rett at jeg skal henges for alt. Blir enda mer kjipt når hormonene ikke er helt i gjenge enda, og jeg er bare lei meg. Har da blitt sagt ting om meg og-bl.a. at jeg beholdt denne babyen for pengenes skyld, hvilket er så fjernt fra sannheten man kan komme, men jeg gidder da ikke sette igang et helt helvete for det? jeg vet jo selv hva som stemmer og ikke. Har sletta alle telefonnumre, og fjerna folk fra livet mitt, orker ikke mye styr pga det her nei. Uff, dette ble rotete, men godt å få hivd ut litt grums i ny og ne. Er iallfall litt forbannet for at ikke resten kan innrømme sin del av saken, siden jeg har lagt meg flat. Sånne folk vil jeg ikke ha i nærheten av hverken meg, ungene eller minimonster.
mammmma***fødeklar*** Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Typisk kvinfolk... Du, gi dette et par dager å samtlige har noe annet å snakke om... Erfaringen fra en sånn situasjon blir at en veit hvem en kan forholde seg til og rekne som venner, trøsten får bli at det kunne være mye verrre ting som mhadde kommet ut enn litt frustrasjon... greit å vite først som sist! Lykke til med dem du kan kalle ordentlige venner fremover:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå