yasmina Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Sitter ute med PCen paa bordet her, har ca 30 grader og ungene springer rundt og leker i gaarden. Litt lett bris og et glass juice Jupp, det gaar helt fint det.....
☆Gudlo☆ Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 hørtes deilig ut... kan jeg få spørre hvor i verden du er?
Mamma til 3E Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 her jeg er snør det og er minus 1 grad.... holder meg inne med PCen jeg... hehe
Mille** Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Høres unektelig herlig ut! ) Her er det 3 minus, strålende sol fra skyfri himmel, jentungen skal ut å kjøre hundespann i dag. Går ikke så verst her heller. ;o)
yasmina Skrevet 10. april 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. april 2008 Hehe... I dag bare maatte jeg Ikke saa ofte jeg "mobber" da.... For de som ikke kjenner til meg saa holder jeg til i midtoesten
Imsdal 1976 Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Høres godt ut:-) Sitter her og ser ut av vinduet,lurer på hva jeg skal kle på barna som snart skal i parken.Det er grått og litt kaldt. Det småregner og gudene vet om det blir mye regn idag? Lurer på om våren kommer snart for det gleder jeg meg veldig til:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå