Gå til innhold

For en herlig morning !!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sitter ute med PCen paa bordet her, har ca 30 grader og ungene springer rundt og leker i gaarden. Litt lett bris og et glass juice

 

Jupp, det gaar helt fint det.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Måtte du ?

Skrevet

hørtes deilig ut... kan jeg få spørre hvor i verden du er?

Skrevet

her jeg er snør det og er minus 1 grad.... holder meg inne med PCen jeg... hehe :)

Skrevet

Høres unektelig herlig ut! :o)

 

Her er det 3 minus, strålende sol fra skyfri himmel, jentungen skal ut å kjøre hundespann i dag. Går ikke så verst her heller. ;o)

Skrevet

Hehe... I dag bare maatte jeg :) Ikke saa ofte jeg "mobber" da....

 

For de som ikke kjenner til meg saa holder jeg til i midtoesten :)

Skrevet

Høres godt ut:-)

Sitter her og ser ut av vinduet,lurer på hva jeg skal kle på barna som snart skal i parken.Det er grått og litt kaldt.

Det småregner og gudene vet om det blir mye regn idag?

Lurer på om våren kommer snart for det gleder jeg meg veldig til:-)

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...