Gå til innhold

og der kom kvalmen....

HønePøne, Lillemann og Tuppa

Anbefalte innlegg

Skrevet

huff.. 6+3 og i dag kom den jommen meg snikende-- flere som har fått den på denne tiden?

trodde jeg skulle slippe unna jeg nå,,,

men den gang ei..:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kondolerer, det er alt jeg kan si! Hos meg kom den vel noen dager tidligere... Varte heldigvis bare i ca tre uker hos meg, du får be en stille bønn om at du er like heldig som meg! Til gjengjeld var jeg kvalm døgnet rundt, da.... :( Det er PYTON å være så kvalm hele tiden.

Skrevet

Kom hos meg også denne uka. Er også i syvende uke. Er ikke så veldig ille, men det går litt i bølger. Prøver å spise ofte slik at jeg ikke blir så sulten for da blir det verre.

Skrevet

Hos meg kom kvalmen da jeg var 3+3:-( Er nå 4+1. Føler det blir mer for hver dag, så er litt redd for hvor mye og lenge det skal bli. Samtidig er jeg ufattelig takknemlig for å være gravid, og får bare finne meg i å være kvalm;-) Men det er jo lov å håpe det ikke skal vare så lenge:-)

Lykke til alle!!!!!!!!!!

Skrevet

Ditto, sier jeg bare.

Kvalmen kom sist mandag, jeg er i uke 8 nå. I forrige svangerskap kom kvalmen omtrent på sammen tid og varte ut uke 13. Jeg håper så inderlig at det ikke skal bli på samme måte denne gangen!!! Jeg kastet opp natt og dag forrige gang og var helt utslitt.

Skrevet

HEI:)

tja..jeg fikk også kvalmen denne uka, nå er jeg 6+3. jeg for min del er glad for kvalmen, for da er det mye hormoner ute å går. Har mistet 3 ganger nemlig..,men har en sønn på snart 4:)

Lykke til!

:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...