Gjest Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Noen som vet hvordan det er å ta det når man er gravid?
Gjest Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 det er jo slankeprodukter og det er jo ikke bra å ta når du er gravid.Men disse produktene smaker jo skikkelig dårlig og ikke er de noe effektive heller så hvorfor ikke bare spise sunt å variert?
mamma tiL 1stor+2små Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Det spørs hva du skal bruke dem til,er det for slanking,bør du jo ikke gjøre det nå som du er gravid,er for kosttilskudd skulle jeg ikke tro at det gjorde noe om du brukte disse produktene. En annen ting,jeg viller heller ha gått for Natures Own enn Herbalife sine produkter. Du må ikke ta cla produktene de har.Nå jeg sier at jeg tror det er ok å ta disse produktene,så mener jeg proteinshaken og evt vitamintabeletter,men ikke det som går på andre ting som slanking,forhøye forbrenningen osv,det tror jeg ikke er bra.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 jeg har selv gått på herbalife..jeg tok en shake i beg av svangerskapet til frokost.fordi den gjorde meg mett og fikk ikke lyst på søtt,i tillegg til at jeg ikke klarte frokost...dette er bare mat som er presset sammen ,så d skal ikke væer farlig..men jeg mener d skal ikke overdrives..jeg tok og vitaminene for d er folat i de og..å jeg tok trankapslene..jeg synes smaken er kjempego jeg da.. å skal begynne med d etter jeg har fåt babyen for å komme ned i vekt igjen,men med tett oppfølging siden jeg skal amme..men d skal sies at jeg spiser normalt forde..jeg tar bare shake til frokost og lunsj (når jeg ikke er gravid)
Bare™ Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Jeg prøvde det en stund. Men det ble ikke anbefalt av noe helsepersonell jeg snakket med siden det ikke er godkjent som helsepreparat i Norge. Det selges jo ikke over disk.. Jeg ble heller anbefalt å ta èn type multivitamin, istedet for å dytte i meg alt som var av de pillene. Det var jo tre/ fire forskjellige piller som skulle tas for alt mulig ved siden av shaken (fordi den uten disse ikke var et fullverdig måltid)... Og pillene var så store at jeg brakk meg!! (har problemer med å svelge tabletter fra før, altså)
Grateful mom Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Jeg tar det og er knallfornøyd! Tar div multivitaminer og fiber, pluss shake innimellom, samt Udo's Choice. Jeg har ofte tatt kosttilskudd og ville tatt det uansett Herbalife eller ikke. Er generelt opptatt av kosthold og helse, og tar ikke disse produktene for å slanke meg. Jeg spiser ca hver 3. time, og noen ganger er jeg bare så dritt lei av mat og matlaging, selvom jeg er knallsulten, og da lager jeg meg bare en shake istedenfor. Bedre det enn å la være å spise. Det er jo ikke akkurat sånn at man slanker seg fordi man går på produktene. Har endel med andre ting man putter i seg også. Men etter at jeg begynte med dette steg energinivået mitt drastisk! Så derfor er jeg veldig fornøyd med det. Vil bare si at jeg ikke selger dette selv, ser at det kanskje kunne se litt sånn ut.. hehe.. Men for meg fungerte dette hvertfall. Og har fått beskjed om at det er trygt å bruke under graviditet, kjenner flere som gjør/har gjort det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå