Ksenia & Anjem Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Mini på 3 mnd heiser seg selv opp fra liggende stillig til sittestilling når jeg holder han i hendene )
litoja&Nemi♥ 13.05.06♥ Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Tror de fleste babyer gjør det i den alderen.
Carnivale Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Sånn ta situps liksom, så han kommer opp i sittende? Neh, tror ikke det er tidlig nei..men moro allikevel såklart.
Ksenia & Anjem Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 Ja nå skal vi på 3 mnds kontroll etterpå..Blir spennende å se hvor mye han veier..Han er så slank i forholdt til Kevin på hans alder..Kevin var en liten tjukkas..hehe hadde vært greit å hatt en litt lettere baby, det blir tungt etterhvert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå