Gå til innhold

Han heiser seg opp selv..3 mnd


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 3 mnd heiser seg selv opp fra liggende stillig til sittestilling når jeg holder han i hendene :o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke det tidlig?

Skrevet

Tror de fleste babyer gjør det i den alderen.

Skrevet

Sånn ta situps liksom, så han kommer opp i sittende? Neh, tror ikke det er tidlig nei..men moro allikevel såklart.

Skrevet

Ja nå skal vi på 3 mnds kontroll etterpå..Blir spennende å se hvor mye han veier..Han er så slank i forholdt til Kevin på hans alder..Kevin var en liten tjukkas..hehe hadde vært greit å hatt en litt lettere baby, det blir tungt etterhvert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...