Gå til innhold

En hilsen fra Florida til..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Selfangerkjerringa, mammacats, smaskeli, selma07, sjaman, maiken og ina..og alle andre såklart.. Hvordan går det girlsen?

Jeg koser meg masse i underkant av 30 grader og bruker dagene på å fylle koffortene og ligge på stranda=)

Rart å ikke være på dib på lang tid, nesten deilig å være "kurert"... hehe

Håper alle har det bra da(",)

klem klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg skulle ønske jeg kunne vært der nåå... :o)

Kos deg, her sitter jeg iallefall, midt på natten riktinok, men på dagen er det kaldt, regn og overskyet... :P

Kos deg videre og fyll koffertene enda mer :o)

Skrevet

Ja har hørt rykter om dårlig vær i Oslo, min kjære mann kommer om 4 dager og han er drittlei snø og regn i Oslo. Jeg derimot har vært her snart i 5 uker med barna så jeg har rukket å bli brun...

Skikkelig natterangler du? hehe, her er klokken kvart på ti på kvelden...=)

Skrevet

Heheh, jaaa... Jeg er vel det! :o) Men til mitt forsvar er jeg syk! Hehe, det er vel da man skal sove...?

Men nesen min setter en stopper for det.

Er vel ikke akkurat så flink til å være den som legger meg først.. hehe :P Uansett syk eller frisk!

Heldigvis har jeg en gutt som sover til 1000 hver dag, så da går det jo.

Hehehe :)

Ooooiiiiii, 5uker?? Har dere hus der eller? Ferieleil eller noe?

Hotell ville vel vært for dyrt...?

Men det er jo en skikkelig ferie som man virkelig trenger innimellom da! :o)

Regner med barna stortrives ved vannet? ;o)

Man kan vel ikke akkurat være fornøyd med været her i oslo/omegn..

Håper virkelig at den snøen som nettopp ble borte, ikke kommer tilbake før til neste vinter;)

Skrevet

Hei hei!!! Ja, er det ikke herlig? Jeg har vaert her i Florida siden januar og drar ikke hjem igjen foor juni...deilig aa sleppe drittvaeret, he he! Og deilig med lav kurs ogsaa!! Billig her i USA naa! Hvor i Florida er du da?

Skrevet

Har en venninne her med hus, så vi bor der, og har leid en enebolig i Orlando en uke i tillegg så vi får god tid i Disney World osv. Vi blir her i 4uker til da så vi skal kose oss mer på stranda, havet her er nydelig -spesielt når vi kommer oss ut med båt til strender som man kun kan kjøre båt til...

Det er så fantastisk deilig for barna å slippe vinterklær og alt det som medfører, jeg skulle faktisk ønske jeg kunne bo her fast med det deilige klimaet her... men det får bli med årene..

Du må ha riktig god bedring da , du får få deg litt skjønnhetssøvn så blir du sikkert bedre! Jeg skal finne køya, natti natt!

Skrevet

USAmamma> Jeg er i west palm beach, hvor er du hen?

Skrevet

hihiiii så koselig!!! hilser tilbake fra et alltid like koselig Ytre Langtvekkistan :)

Skrevet

Vi er i naerheten av Daytona Beach og er en del paa vestkysten (Sarasota) ogsaa! Jentene mine paa 7 og 8aar gaar paa skolen her...det er jo saa deilig med sol og sommer....alle sier at det er saa daarlig vaer hjemme....fooler meg skikkelig heldig som er her saa lenge, synes nesten at det begynner aa bli for varmt naa, he he, men skal ikke klager....tenk paa alle de andre i kalde norge, stakkars folk! Kos deg i varmen :-) klem

Skrevet

Er en 12-13 timers kjøring unna deg, og i dag var det 25 C her.

Utrolig godt med sommervær, og deilig å leve; til tross for at de digreste insektene i verden svermer fram akkurat nå,og slangene blir drept med hakke av gubben i blomsterbedet.....

Skrevet

Å, nå gleder jeg meg enda mer (reiser om 1,5 mnd til Florida).

Spar litt govær til oss også da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...