Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Dumt spørsmål kanskje, men....har av og til problemer med å sove om natta....som nå). Er det skadelig for fosteret og ikke sove om natta av og til? Bekymre, bekymre...
halloween-termin :) Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Jeg hadde kjempedårlig søvn første svangerskap - ble til slutt sykemeldt pga det - og har en kjempeflott og sunn gutt på 3 år. Ikke bekymre deg - det går bra. og det vil ikke hjelpe noen å ligge våken og bekymre seg for evt skadelige virkninger for at man ikke får sove - da får man i allefall ikke sove! Denne graviditeten er jeg murmeldyr og sover masse.
PiaL Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Jeg håper ikke det er det, for jeg sover dårlig selv... Nå har jeg ikke sovet ordentlig på en uke, og det begynner å ta på... Håper virkelig at jeg snart kan sove sammenhengende åtte timer, for ellers blir det noen slitsomme år fremover... hehe
halloween-termin :) Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg sov dårlig i månedsvis... selvfølgelig ikke sunt i lengden - spesielt for deg selv, men ikke bekymre dere - tenk på alle barn som blir født rundt omkring i verden og hvor priviligerte norske barn er som vokser opp i et samfunn hvor folk har høy levestandard og gode liv. Barn er skapt til å overleve!
Mahari81 og den lille Bie <3 Skrevet 10. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. april 2008 Okei...hehe, skal prøve å ikke bekymre meg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå