Gå til innhold

våken om natta...skadelig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dumt spørsmål kanskje, men....har av og til problemer med å sove om natta....som nå:o). Er det skadelig for fosteret og ikke sove om natta av og til? Bekymre, bekymre...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde kjempedårlig søvn første svangerskap - ble til slutt sykemeldt pga det - og har en kjempeflott og sunn gutt på 3 år. Ikke bekymre deg - det går bra. og det vil ikke hjelpe noen å ligge våken og bekymre seg for evt skadelige virkninger for at man ikke får sove - da får man i allefall ikke sove! :)

Denne graviditeten er jeg murmeldyr og sover masse.

Skrevet

Jeg håper ikke det er det, for jeg sover dårlig selv... Nå har jeg ikke sovet ordentlig på en uke, og det begynner å ta på... Håper virkelig at jeg snart kan sove sammenhengende åtte timer, for ellers blir det noen slitsomme år fremover... hehe

Skrevet

Jeg sov dårlig i månedsvis... selvfølgelig ikke sunt i lengden - spesielt for deg selv, men ikke bekymre dere - tenk på alle barn som blir født rundt omkring i verden og hvor priviligerte norske barn er som vokser opp i et samfunn hvor folk har høy levestandard og gode liv. :) Barn er skapt til å overleve!

Skrevet

Okei...hehe, skal prøve å ikke bekymre meg..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...