Gå til innhold

MANNFOLK SOM SNORKER........WÆ!!!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal kjøpe ørepropper i morgen veit jeg!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sender en meget medfølende tanke ;o)

Har en sånn mann jeg også.

 

 

Skrevet

Flere med samme problem ja:(

Jeg har ørepropper, men lyden går jo gjennom dem også!

Jeg skal kjøpe snorkeplaster til han i morgen. Det er verdt et forsøk i alle fall.

Skrevet

Takk :) hehe

Skrevet

Det hjelper best å sende dem på stua ;o)

Skrevet

Skal jaggu sende han på gjesterommet!!! Jeg skal sove i senga mi! hehe. Natta :)

Skrevet

Vet akkurat hvordan du har det..

 

Hvorfor tror du jeg sitter her og river meg i håret? hehe..

Skrevet

Ja det er grusomt! Og spesielt nå som han er forkjøla... dundrer i veggene nesten vettu. Kjenner at jeg ikke tenker veldig snille tanker på natterstid når jeg blir vekt av et skikkelig monstersnork og ikke får sove igjen... Også den evige debatten... hvem skal ut av soverommet? Den som ER problemet, eller den som har problemer med problemet? Hvordan løser dere det? Her blir det annenhver gang i gjestesenga...

Skrevet

Har brukt ørepropper i 4 år!

Nå sover sambo på gjesterommet hver natt. (Passer også slik pga av hans jobbtider og mini)

Før det sov vi dårlig begge to. Nå sover vi godt begge to.

Iiiisipiiisiii!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...