Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 10. april 2008 #1 Skrevet 10. april 2008 Skal kjøpe ørepropper i morgen veit jeg!!
Northernlights Skrevet 10. april 2008 #2 Skrevet 10. april 2008 Sender en meget medfølende tanke ;o) Har en sånn mann jeg også.
Julie Angelica:) Skrevet 10. april 2008 #3 Skrevet 10. april 2008 Flere med samme problem ja:( Jeg har ørepropper, men lyden går jo gjennom dem også! Jeg skal kjøpe snorkeplaster til han i morgen. Det er verdt et forsøk i alle fall.
Northernlights Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Det hjelper best å sende dem på stua ;o)
Har ei tulle med øyne blå <3 Skrevet 10. april 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. april 2008 Skal jaggu sende han på gjesterommet!!! Jeg skal sove i senga mi! hehe. Natta
Newton & Prinsessen på erten Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Vet akkurat hvordan du har det.. Hvorfor tror du jeg sitter her og river meg i håret? hehe..
pink1254788 Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Ja det er grusomt! Og spesielt nå som han er forkjøla... dundrer i veggene nesten vettu. Kjenner at jeg ikke tenker veldig snille tanker på natterstid når jeg blir vekt av et skikkelig monstersnork og ikke får sove igjen... Også den evige debatten... hvem skal ut av soverommet? Den som ER problemet, eller den som har problemer med problemet? Hvordan løser dere det? Her blir det annenhver gang i gjestesenga...
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Har brukt ørepropper i 4 år! Nå sover sambo på gjesterommet hver natt. (Passer også slik pga av hans jobbtider og mini) Før det sov vi dårlig begge to. Nå sover vi godt begge to. Iiiisipiiisiii!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå