Gå til innhold

jeg vil ha en mann!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

hvor finner man høye,mørke,barske menn?? har vært singel i et år nå og begynner bli rimelig lei!!!:(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan få min;)

Han er ikke mørk, men høy:) Og litt barsk..

Skrevet

1 og 2 år er vel ingen ting:P

prøv 4 år.... DET er kjipt det.. men til trøst så avtar savnet etter hvert.. i alle fall i mitt tilfelle. jeg ønsker meg selvfølgelig en å dele resten av livet med, ikke misforstå, men det er ikke et like stort savn nå som før..

Skrevet

jeg også synes det går helt fint alene,men det er det faktum at jeg ikke har en i kikkerten engang som plager meg! får litt noia for og ende opp alene..:)

har vært på byen osv men har ikke sett/snakket med EN intr !!

Gjest marie-s
Skrevet

ler...da har du nok drukket altfor lite, du skjønner du må jo drikke de kjekk:-P

Skrevet

Heisann..

Jeg var alenemamma en stund,med 3 barn. Det er ikke enkelt å date kara da, mange av dem mister inntressen når dem hører du har barn, sp da 3 , hehe--Men det finnes hå, jeg fant min drømmemann jeg.Mann han dukka opp da jeg hadde gitt opp å lett etter han. Plutselig sto han der, jeg var da ikke inntrisert i noen kara lenger, dem var da bare noe herk.Så det jeg mener,leter du og er små desperat sånn jeg var,så finner du ingen,du sender ut en aura,det ser mannfolka.Men hvis du er avslappa så dukker han nok opp-.Det er håp jenter.Jeg har mange snill kompisa jeg. Kan da godt sette dere i kontakt med dem, hvis dere ønsker det. Har da blitt kalt Kirsten giftekniv mang engang jeg , hehe....

send meg gjerne en mail eller legge meg til på msn..

[email protected]

Lykke til....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...