mine to små. Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 noen som har denne? hvordan er den? og til hvilken alder, kg kan den brukes til? vi ser på ny vogn og liker denne veldig. vært på hjemmesiden til en butikk som selger den, men fant ikke noe kg osv
Lykke X 4 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 Er det 3 xl du mener? Har hørt MYE negativt om den vogna, bla, at den velter lett. Vurderte den faktisk selv en stund. Du kan lese litt om den her: http://www.barnevognguiden.no/quinny/quinny-freestyle-3-xl-comfort.html http://www.vogndilla.com/index.php?option=com_content&task=view&id=58&Itemid=38 Ellers så anbefaler jeg deg å søke opp navnet på vogna her på DIB, da får du opp mange brukererfaringer. Noen er fornøyde, andre ikke.
86frøken & lille krapyl Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Vi har denne vogna og er veldig fornøyd. Jenta mi er 6 måneder og bor foreløpig (og fremdeles!) i dreamibag'en. Den er utrolig god å trille, men kan være litt vanskelig hvis det er ekstreme mengder snø eller man skal inn gjennom trange døråpninger. Ellers er jeg veldig glad i den ettersom den tar liten plass når den er lagt sammen, har gode hjul og er lett å manøvrere rundt. Har venninner som bruker denne vogna på barn som er nesten 3 år, men har hørt at den har blitt litt liten hvis man har et stort barn.. Jeg hadde veldig lyst på denne vogna og kjøpte den på tross av advarsler. Angrer ikke et sekund!
Anonym bruker Skrevet 10. april 2008 #4 Skrevet 10. april 2008 Jeg og har den. Og er svært fornøyd! Min søster er like fornøyd. Hennes datter er nå to år.
Piipii Skrevet 10. april 2008 #5 Skrevet 10. april 2008 Hei. Jeg også er veldig fornøyd med den, har brukt den til begge barna våre:)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Vi har denne og er fornøyd, men den er jo en trille så man kan ikke forvente det beste av isolasjon og slikt da. Brukte den til mellomste først, også til soving, til han var vel 2,5 år og nå er det mini som bruker den. Har aldri opplevd den har veltet, selv ikke da mellomste som 2 åringen klatret opp i den og ut av den selv. Skulle jeg kjøpt nye vogn nå tror jeg dog likevel at jeg hadde gått for en som var litt smalere mellom hjulene bak og litt lettere i vekt.
Kula ;) Viktor & Knøttet Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Jeg har også denne og er veldig fornøyd, aldri hatt noe problem med at den velter. Det eneste negative er at dreamibag`en er liten i forhold til endel andre vogner, lillegutt måtte over i sportsdelen da han var 5 mnd, dessuten er den veldig bred mellom hjulene bak for å være stabil, så jeg har vært borti en og annen smal dør som har vært litt problematisk, men jeg ville absolutt valgt samme vogn om igjen, den er helt super!
Lille`mor & lillebøll Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Alle har sitt og si om vogner!! Den er for tung,den velter,den falmer og lista er laaaang... Jeg har nettop kjøpt Quinny og er kjempe fornøyd...hadde først emmaljunga som jeg mener er best og bedre en Quinny men jeg var avhengiv av en mindere og lettere vogn. Bagen er liten men snart blir det varmere i været:=) Viss du finner ut at du ikke vil ha den allikevell selger du den bare,ikke værre enn det:=)
Snuppami+1 <3 Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 Vi har akkurat kjøpt denne vogna til jenta vår, og er kjempe fornøyd. Det er en utrolig lett vogn å trille, og det er god plass til voksiposen. Vi har bare sportsdelen, men jenta vår ligger lunt og godt nedi vogna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå