Ladybug~N&E Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Dere med enn sinnsyk vilje av stål og et pågangsmot som ikke ligner grisen!! Jeg skjønner jo hva som er drivkraften deres og jeg skjønner også hvorfor. jeg har barn selv. Der er så utrolig sterkt å se stålviljen deres!!! Dere gir aldri opp. dere bare fortsetter og fortsetter som duracellkaniner med evigvarende batterier og tar den ene skuffelsen etter den andre. Men alikevel bor håpet i dere som en ekkel liten parasitt som aldri slipper taket! Jeg håper dere bruker denne viljen og det motet i andre ,kanskje litt mer dagligdagse situasjoner også da kommer dere langt! i tillegg er dere en inspirasjonskilde for resten av gjengen her inne også. Alle skuffelser er like vonde å svelge enten man har prøvd i 3mnd eller 3år. Men jeg tillater meg å si at dere som har prøvd i utallige pper og har nesten uoverkommelige problemer er litt mer fortvilte enn andre... Dere er drivkraften når ubarmhjertigheten biter oss andre i ræva! Jeg håper virkelig dere alle får det dere ønsker dere!!! og husk at INGENTING er umulig. Det umulige tar bare litt lenger TID!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå