Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

begynner etter 18 april;)Venter TR da;)

Skrevet

Vet ikke når tante rød kommer, men ellers har vi satt i gang nå. :)

Skrevet

Venter EL ca. 23 april, så da prøver vi for fullt :)

Skrevet

Venter tr 22. april og starter rett etter det:)

Men, det virker som en evighet til.......

Skrevet

Blir spennede å se, vill bare si lykketil alle sammen. og håper å høre hva som skjer med dere. Jeg kjente ingen som gikk gravid samtidig med meg sist.

Skrevet

Jeg venter TR imorgen(blir spennende å se om den kommer) og EL blir rundt 23 april.

Er ganske spennende nå ja:)

Rart at denne måneden endelig har kommet! Men er ikke så "hyper" rundt alt lenger som jeg var for noen mnd siden. Og det er ganske godt, for da blir det ikke så mye stress rundt prøvingen:)

Skrevet

Jeg skal til legen i morra og ta ut spiralen så blir spennede og se. hehe. Vi skulle egentlig vente til juni/juli men fant ut at vi heller skulle ta det nå. Men vi skal ikke stresse eller noe. :)

Skrevet

Jepp! Vi er i gang:) Endelig! IKM 28.april. Spennende!

Skrevet

Spennendespennendespennende!!!!!

Netsen mer spennende å følge andre enn min syklus og prøving jo;) Men det er vel for jeg har ikke satt igang enda:)

Vi aprilprøvere har "plikt" til å si hvordan det går med oss! Nlir iallefall gøy å følge med hverandre når månedene fortsetter frem i tid;)

Skrevet

Starter også så snart TR kommer og går. Er veeeldig forsinka nå, men har så ujevne sykluser at det er vanlig for min del. Slutter helt med prevensjon nå=0) JM sier at EL i teorien kan skje når som helst. Så det er bare å henge i=0)

Enig Lene86, vi må holde hverandre oppdatert=) Det er jo like spennende å høre om andre=)

Lykke til alle!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...