reseret Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Koser meg paa Gran Canaria og har vaert forsiktig med alt. Vet man skal holde seg unna softice, men kuleis er trygt eller? Har spist det hver dag....
<3 coccinelle Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Kuleis ville jeg ha vært veldig forsiktig med. Den skjeen de tar opp isen med står oftest i vann og hvis det ikke er kaldt nok eller skiftes ofte nok gror det fort bakterier oppi der. Men se an stedet. Ville ikke kjøpt ute "på gata" i hvert fall. frossen innpakket is er nok det tryggeste.
<3 coccinelle Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Hvis du har spist det hver dag har du kanskje vært på et ok sted. Men listeria vokser i melkeprodukter. Ikke så bra å få magesyke heller når du er gravid.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Det er vel egentlig en uskreven regel at man ikke skal spise kuleis i syden (bortsett fra på litt bedre resturanter), dette uansett om man er gravid eller ikke Ville nok vært litt forsiktig om jeg var deg
GuriMalla - ♀♂♂ Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 Det er to ting jeg ikke spiser i syden og det er is og egg. Som ei skriver ovenfor her så dypper de skjeen i vann og der kan det jo være mye rart i. Jeg er egentlig ganske forsiktig med is i Norge også jeg for jeg har hatt et par runder med magesjau etter å ha spist kuleis og softis. Og det er jo ikke noe berhagelig akkurat....hvertfall ikke når man er gravid i tillegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå