mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 betaler man ekstra for dette?
blittmamma07 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 nei og har du trille og ber pent kan du ta den med til gaten. min reisevogn ble ødelagt. ikke ta med din beste vogn. de er hardhendte med alt.
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Vi måtte betale ekstra for trille.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 Jeg og mini skal ut og fly snart, jeg kommer ikke til å ta med vogna. Rett og slett fordi de ikke håndterer de så veldig pent.. Heldigvis har venninna mi som vi skal til sportsvogn jeg kan låne..
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 har med paraplytrille
ME :) Skrevet 9. april 2008 #6 Skrevet 9. april 2008 Man kan ofte få kjøpt sånn god og tykk plastikktrekk til å pakke den inn i, på kjevik kostet det 50,- Det er forskjell på selskapene tydeligvis. vi har flydd 7 ganger til utlandet, og aldri betalt for vogn/trille. hør m ditt selskap, så er du sikker
Karine *på tjukka!! ;) Skrevet 9. april 2008 #7 Skrevet 9. april 2008 vi dro til island når mini var ca 11 mnd. hadde med sånn liten trille, og fikk den med som håndbagasje... Null stress
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 9. april 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. april 2008 tulla vår e 2 år.... vi reiser imorgen, så vi får se hva de sier på flyplassen..
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 #9 Skrevet 9. april 2008 Ja, som de sier så varierer det jo det der. Vi fløy med norwegian til barcelona og betalte 200 for å ha med en trille. Den var såpass stor at den måtte sjekkes inn.
It's all about me Skrevet 9. april 2008 #10 Skrevet 9. april 2008 Nei du må ikke betale ekstra for vogn/trille. Reiser du til USA går det derimot av vektkvota, ellers er den utenom også her. Og nei du får den ikke med til gaten, den må sjekkes inn som spesialbagasje samtidigig som bagasjen ellers. Men ta vare på plastposen du får/kjøper til den, er ikke alle flyplasser som har til returen.
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 9. april 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. april 2008 men må det avklares på forhånd at man har vogn med?
meg & to små vampyrer Skrevet 9. april 2008 #12 Skrevet 9. april 2008 Det måtte ikke det da vi reiste. Kan hende du slipper å betale, hører mange slipper det. Håp på det beste.
Leirha Skrevet 9. april 2008 #13 Skrevet 9. april 2008 det skal koste ekrta å ta med vogn på fly. Har akkurat bestilt ferie og da spurte jeg om nettopp dette.
mamma`n til Amalie og Albert Skrevet 9. april 2008 Forfatter #14 Skrevet 9. april 2008 takk for svar...no e det natta her.... opp kl 6, gjeeeeeeessssssssspppppppp, jobbe noen timer før vi drar......
It's all about me Skrevet 9. april 2008 #15 Skrevet 9. april 2008 Jeg har flydd mange mange ganger med vogn og aldri betalt noe ekstra. Da flere forskjellige selskap til flere forskjellige steder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå