SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Da har jeg gjort det slutt med typen, men hjerte mitt skriker av smerte!! Elsker han så høyt men orker bare ikke mer!! For ca en uke siden traff han en ny kompis å etter det har han forandret seg sååå mye, holder ikke avtaler, lyger å røyker hasj! Jeg har et barn fra før som e veldi glad i han men heldigvis så liten at han kommer til å glemme han fort forhåpentligvis! Jeg ba han velge mellom oss å han nye kompisen å valget va ikke oss for å si det sånn!! Har aldri elsket en gutt før så hjertet mitt e helt knust vet ikke hvordan jeg skal gå videre nå... Han vil forsette men ikke droppe kompisen, å jeg vil ikke ha en mann som røyker hasj å driter i oss når han e med denne kameraten!! Kan noen legge dette ut på skravle for jeg trenger mange gode råd for hvordan jeg skal klare meg nå,,,,, bare griner å griner å har det så vondt!
enik<3M06&L08<3 Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 trist og kjip situasjon.. Og enda verre at han holder på sann! Mitt råd må være og gi han litt tid til og innse hva han ar mistet, kanskje vettet kommer tilbake til han! ellers har jeg ikke så mange råd. men masse lykke til! *trøsteklem*
babysjuk82 Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 Vær gla du e kvitt han.for deg og jenta sin del.
Gjest Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 En uke? Ja det må jo ha vært den store kjærligheten det... Hva med å prate sammen litt kanskje?
Hilde_85 Skrevet 9. april 2008 #5 Skrevet 9. april 2008 Tja, vet ikke helt hva jeg skal si til en sånn situasjon! Syns jo det er litt merkelig at alt har forandret seg på en uke. Og at man eventuelt gir opp på en uke! Hvor mange avtaler kan man ha i løpet av en uke? Eller hvor mange ganger får han tid til å være med denne kompisen i løpet av en uke? Bare tenker altså, for jeg ville kjempet lengre enn det for mannen jeg elsker. Men håper anonym finner ut av ting og at det ordner seg for alle parter.
Gjest Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 jeg er kanskje litt enkel i tankegangen..men jeg mener at hvis han virkelig elsker deg ,så kommer han til å innse hva han har mistet å komme tilbak til deg..d er bra at han forstår at du ikke vil ha noe med hasj røyking å gjøre..så da vet han jo hvor du står i den saken..så kanskje kommer han tilbake hasjfri hvis han mener alvor med deg..
Gjest Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 Håper virkelig det løser seg for deg!! Du fortjener kun det beste vettu! Hvis han velger hasj og kamerater foran deg er han virkelig ikke moden altså eller noe å satse på!! Ditt knuste hjerte blir helt igjen , bare gi det litt tid!!! Du kan ha spart deg for mange problemer nå og plutselig treffer du en fantastisk mann som er der hundre prosent!! Klem fra meg
Gjest Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 Dette lød veldig kjent... Tror jeg har lest et innlegg eller to fra deg før. Uansett om det er deg jeg har lest om tidligere, eller om det er noen andre, så mener jeg at du har gjort det riktige i denne situasjonen. Du ga han et valg og han valgte. Jeg beklager så masse at han ikke valgte deg og familien, men da vet du ihvertfall hvor du har han hen. Og jeg kan love deg at selv om du synes det er vanskelig å gå fra han nå, så ville det blitt mye verre om du hadde ventet og latt han få en sjanse til! Nå, eller i tiden fremover da, kan du konsentrere deg om å gjøre hva som er best for deg og barna dine. Jeg har full forståelse for at du har det vondt nå. Men du vet at det vil gå over etter hvert! Jeg tror at du innerst inne vet at du har handlet rett og at du ikke angrer på at du ga han valget. Ja, klart du elsker han! Men vil du være sammen med en kar som elsker seg selv, hasjen og kompisen sin høyere enn deg? Stå på du anonyme HI.. Dette klarer du!!!
*min lille sin!* Skrevet 10. april 2008 #9 Skrevet 10. april 2008 jo fortere du kom deg unna han jo fortere går det over , å jo mindre må du å barnet slite, har IKKE takla om min samboen/far til mine barn har røyka hasj, kunne vært så gla i meg så han bare villa men fader da har det vært på hue å rævva ut døra! sånnt tålerer jeg ikke! det e godt å bra for deg at du griner, aldri hold inne tårer/følelser.. da blir det bare værre. vær åpen å æli med deg selv og andre , om du angre så tenk tilbake hva han har gjort .. så masse lykket til!! sett foten ned !
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå