Gå til innhold

Hjertet mitt e knust!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg gjort det slutt med typen, men hjerte mitt skriker av smerte!! Elsker han så høyt men orker bare ikke mer!!

For ca en uke siden traff han en ny kompis å etter det har han forandret seg sååå mye, holder ikke avtaler, lyger å røyker hasj! Jeg har et barn fra før som e veldi glad i han men heldigvis så liten at han kommer til å glemme han fort forhåpentligvis! Jeg ba han velge mellom oss å han nye kompisen å valget va ikke oss for å si det sånn!!

Har aldri elsket en gutt før så hjertet mitt e helt knust vet ikke hvordan jeg skal gå videre nå...

Han vil forsette men ikke droppe kompisen, å jeg vil ikke ha en mann som røyker hasj å driter i oss når han e med denne kameraten!!

Kan noen legge dette ut på skravle for jeg trenger mange gode råd for hvordan jeg skal klare meg nå,,,,, bare griner å griner å har det så vondt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du har det mye bedre uten han. Han har ikke forandret seg, men viser sitt sanne ansikt,nå.

Husk på èn ting; Han er fullt og holdent ansvarlig for sine egne gjerninger,så du kan ikke skylde på denne kompisen.

Ønsker deg all mulig lykke til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...