3 blå Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Herregud, sååå mye fra skatteklasse 1 til 2? Hjelp, det er mye det. Men hvordan fant du det ut? Jeg var inne å skifta fra 1 til 2 i går, men kan jeg finne ut nå hva forskjellen blir?
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. april 2008 #2 Skrevet 9. april 2008 det sto på selvangivelsen: fordel av skatteklasse 2 = 9990 kr håper det gjelder for deg også :-)
3 blå Skrevet 9. april 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. april 2008 Okei, så du er allerede i skatteklasse 2, du har ikke skifta nå? Blir spennende å se i juni hva som dukker opp på kontoen da :) Men kjære vene, jeg er fornøyd med 12000 også jeg :)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. april 2008 #4 Skrevet 9. april 2008 ja det blir super spendene. skal krysse alle fingre for deg. hihi :-)
3 blå Skrevet 9. april 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. april 2008 Hehe, herlig Da blir det isåfall tur til Kristiansund til ei jeg har møtt her inne på denne siden for 2 år siden. Vi har snakka sammen omtrent hver dag i 2 år, men aldri truffet hverandre. Gleder meg Alle snakker om menn de møter på nett, jeg treffer venninner ;)
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 10. april 2008 #6 Skrevet 10. april 2008 jeg har også møtt mange venninner på nett :-) de ser ut til og vare myyyyyyyyyyyye lenger en guttene jeg møter... hehe.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå