Nit@™ Skrevet 9. april 2008 #1 Skrevet 9. april 2008 Fikk hentelapp i dag ;o) Gleder meg masse til å hente pakken! Men hvor stor er den? Får jeg den med meg "under en arm"... Har begge gutta hjemme i morgen, og vil så gjerne hente den, men lillegutt som springer fort fort... Barn på en arm og pakka på andre arm, funker det? Er jo så kjempespent... Så jeg klarer vel ikke vente til fredag uansett *he he*
selfangerkjerringa Skrevet 9. april 2008 #3 Skrevet 9. april 2008 men jeg tror du kan greie å få den med deg under den ene arma. TROR jeg
Nit@™ Skrevet 9. april 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. april 2008 Får bare prøver ) Jeg får ta med mellomsten til å hjelpe meg! Har to fleec poser som hun har sydd til meg, som jeg har vært kjempefornøyd med, og som jeg fant ut var praktiske som underlag for dunposen i vinter. Så kom jeg på at det hadde jo vært flott og fått to slike som var sydd som underlag.. Som jeg også kan bruke under fleecposene på kjølige sommerdager, og som mini kan sitte rett på, og ikke minst sove på som "madrasser" i sommer. Vogna er jo hard egentlig. Så jeg slengte frem ideen min for henne, om et underlag, koseunderlag, og mykere underlag for mini.. Og hun satte i gang symaskinen og ordnet to slike, med huller til vognselene og alt... Og nå gleder jeg meg sååå til å hente de, og se hvordan de ble... Super jente det der! Hun syr på oppfordring, fra en grønnskolling som knapt vet opp og ned på en symaskin! ;o)
Gjest Skrevet 10. april 2008 #7 Skrevet 10. april 2008 det er trist. en så søt og sprudlende jente.. utrolig koselig er hun..
mayaya Skrevet 10. april 2008 #8 Skrevet 10. april 2008 litt for teit når hun selv ikke skriver det da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå